What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's retro Heaven

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gameholic":3f1836fq said:
Wat heb je betaald voor die Sonic figure? Die is wel heel tof.

13,34 euro en als je het aan mij vraagt veels te goedkoop.
 
Nog niet binnen maar wel besteld:
Gigawing Generations Import
gigawinggenerationsimpowx4.jpg
 
Die Gigawing had je beter links kunnen laten liggen, is echt dikke poep en helemaal als je al GigaWing 1 en 2 op Dreamcast kunt spelen op VGA.
 
Klopt Ken ...

Voor wat betreft die Sonic figure.. is echt geen drol. Ik denk dat je een goede koop hebt gedaan!

Ik zou em graag overnemen ;)
 
Er zijn 3 nieuwe Sonic 'statues' van Tails, Knuckles en Sonic.
Van de week even bestellen 8)
PP025.jpg

PP026.jpg

PP027.jpg
 
Had ze al gezien op play asia en volgde ze ook.
Die Gigawing koste niet veel en kon hem voor dat geld niet laten liggen. want de Dreamcast versie gaat voor meer weg, maar ook die zal zeker bij m'n shmup collectie komen :P

@Gameholic:Ja ik weet zeker dat ik er meer voor kan vangen maar hij blijft vrolijk bij mij staan :)
 
Ken":3o3wfvck said:
Die Gigawing had je beter links kunnen laten liggen, is echt dikke poep en helemaal als je al GigaWing 1 en 2 op Dreamcast kunt spelen op VGA.

poep?zacht uitgedrukt wat een ongelooflijk baggerspel :evil:
Zelf als onderzetter zou ik hem niet gebruiken.
Eerste leek het me nog wel wat maar toen ik eenmaal bezig was...
 
Vandaag binnen gekregen en in zeer goede staat ontvangen 8)
Bedankt R2-2D!
Super Metroid Big Box:
supermetroidyh1.jpg

Blijft toch wel 1 van de beste Super Nes games...
 
Jammer genoeg vrij laat onvangen en moest weer betalen bij levering.
Jammer dat Play-Asia geen gift optie heeft want dit is wel balen zo...
dodonpachigc5.jpg
 
Hmm dat is toch wel apart, ik kreeg van de week ook een pakketje binnen van Play-Asia en had nergens last van.
 
Het is gewoon random die checks van de douane, is helaas pech hebben almighty. Maar volgens mij importeer je net als ik vrij veel zelf en dan is de kans wel wat groter dat ze soms een pakketje onderscheppen.
Van mij hebben ze ooit eens een pakket met 6 AES games onderschept, dat was dus 125 euro bijbetalen. En dan nog was ik veel cheaper uit dus boeien ;)
 
Baki":tvufb59a said:
Het is gewoon random die checks van de douane, is helaas pech hebben almighty. Maar volgens mij importeer je net als ik vrij veel zelf en dan is de kans wel wat groter dat ze soms een pakketje onderscheppen.
Van mij hebben ze ooit eens een pakket met 6 AES games onderschept, dat was dus 125 euro bijbetalen. En dan nog was ik veel cheaper uit dus boeien ;)

damn man deed t veel pijn? klote douane...
 
Tja opzich mag ik niet klagen.
Uiteindelijk was deze niet meer zo cheap als dat ik er nu uiteindelijk voor betaald heb maar ik heb hem nu en de game was zeker het wachten waard!
 
nou DreamerNL het deed wel pijn maar ik hou er altijd rekening mee hoor. Het hoort er nu eenmaal bij. Als je de games dan eenmaal hebt en je hebt aan de AES cards geroken voor je ze in de Neo propt dan ben je zo high dat je die extra kosten alweer snel vergeet....ah the Neo gamers drugs, sniffin' tha cards :lol:
 
Baki":uxcw9tzj said:
nou DreamerNL het deed wel pijn maar ik hou er altijd rekening mee hoor. Het hoort er nu eenmaal bij. Als je de games dan eenmaal hebt en je hebt aan de AES cards geroken voor je ze in de Neo propt dan ben je zo high dat je die extra kosten alweer snel vergeet....ah the Neo gamers drugs, sniffin' tha cards :lol:

ahahah :lol: :lol:

AINT IT SO! rock on hehe
 
ahg Metroid Pinball, mad verslavende game. minstens een paar weken mee zoet geweest.

Zit nu veel Space Invaders Extreme te spelen op de ds, echt een aanrader.
 
ZiEk":2fab9xls said:
ahg Metroid Pinball, mad verslavende game. minstens een paar weken mee zoet geweest.

Zit nu veel Space Invaders Extreme te spelen op de ds, echt een aanrader.

Geweldige game alleen jammer dat m'n vriendin beslag heeft genomen van m'n ds hehe :lol:
 
Back
Top