DreamerNL":16mng9k5 said:8)
Ik heb zelf de fire convertor en de universal, die laatste speelde alles incl. mario rpg enzo, alleen seiken densetsu 3 niet, maar ik heb een ntsc snes. Ik kan het niet met zekerheid zeggen helaas.
almighty":1iiw8s55 said:Vandaag binnen gekregen van R.Klok.
Zoals hij al aangaf in ons telefoongesprek ziet hij er echt als nieuw uit!
Zelfs de beschrijving is nog geseald 8)
Ronnie bedankt!![]()
![]()
DreamerNL":1iz12yl6 said:Yup die is het.
ruderudie":2u70gop0 said:Ik heb ook zo'n jap. convertor voor mijn snes waar de import er boven op gaat en de PAL aan de zijkant. Bij mij geven sunset riders NTSC en supersf2 beide het bericht dat mijn snes niet compatible is met die games. Rest doet het gewoon, ik denk dat het aan bepaalde games ligt.
Verder Allmighty, wordt tijd dat je wat echte vette MVS games op de kop gaat tikken ik heb binnenkort mark of the wolves te koop dan heb je meteen een vette fighter. World heroes doe je dan echt nooooit meer hehe![]()
Metal Slut":1zttenii said:jow Almighty, leuke aankopen gedaan trouwens in Arnhem, aanbod viel mij ook wat tegen maarja sommige dingen kun je gewoonweg niet laten liggen..
vooral die Kof'97 had ik niet laten liggen, vooral nu ik hem niet meer heb op MVS...maar ergens in mijn achterhoofd heb ik toch zo'n gevoel dat ik hem binnenkort weer kan spelen....
![]()
die R-type Delta moet ik ook nog een keer origineel zien te bemachtigen voor de PSX... .. ik speel nu met een copieetje van zo'n 8 jaar oud die ik ergens uit een doos heb gevist uit mijn
'koopmaarraakvooreenknaaktijdperk', wat copieetjes betreft dan.... geweldige titel ook.
DreamerNL":2up7vazo said:nice die drac x, van welke ebay seller is ie?