What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's nieuwe arcade/console room

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ratson":j2pkh0jx said:
Coole shirts,ga ze zelf ook halen maar wel andere kleuren.
Ja helaas had hij weinig keuze uit kleuren dus dan maar deze, mooiste was geweest een lime groene voor de NAC.
 
Dit zijn een beetje de laatste aankopen van 2 mnd geleden.
Er komt nog wat Megadrive, Saturn en Dreamcast spul aan maar alvast leuk om dit te posten.

Playstation 3. (allemaal fanboys op m'n werk dus kon niet achter blijven 😉 )

Alleen voor God of War III is hij de aanschaf als dik waard.
img6564n.jpg


Maar weer een asian 360 in huis gehaald voor de Cave meuk, alleen DS II is echt crap!
Echt genieten op de Hantarex van Rob, kan geen candy cab tegen op :)
img6565x.jpg

En de games(+ PS3 titels:
img6566n.jpg


Wat Wii games en volgende week Metroid M :twisted:
img6567t.jpg


Samus Aran statue:
img6569a.jpg


Wat Dreamcast en Saturn games (compleet met spine en de hele mikmak):
img6568o.jpg


En de volgende pcb boards:

Teenage Mutant Hero Turtles; 'Turtles in Time'
Asterix
Salamander II
Raiden DX
Bells & Whistles
Parodius


Games die nog op hoog op mijn verlanglijst staan zijn:

KI :twisted: 😉
Altered Beast
Trojan
Simpsons
 
Er staat een KI1 en KI2 pcb/hdd op marktplaats van eoa belg, wellicht interessant? Zag je Sonic pachislo ook voorbij komen daar 😉 Kan me eigenlijk best voorstellen dat je daar redelijk snel op uitgekeken bent.
 
ne0":376ayty9 said:
Er staat een KI1 en KI2 pcb/hdd op marktplaats van eoa belg, wellicht interessant? Zag je Sonic pachislo ook voorbij komen daar 😉 Kan me eigenlijk best voorstellen dat je daar redelijk snel op uitgekeken bent.
Had hem gezien en ff een pm gedaan, alleen hij wil er vast aardig wat voor hebben en wacht wel geduldig af.
Idd Sonic weg omdat daar mijn Playseat komt te staan met een aparte lcd :) , dus dan moet er ruimte komen dus dan is de keuze makkelijk.

Wou hem nog op de kamer zetten van mijn dochtertje maar geen goedkeuring van het vrouwtje hehe.
 
almighty":l4ftmsl7 said:
ne0":l4ftmsl7 said:
..... Idd Sonic weg omdat daar mijn Playseat komt te staan met een aparte lcd :)

Je bedoelt echt een 'dedicated' LCD voor je racestoel? Dat is wel super natuurlijk. Ik heb er een paar weken geleden even in mogen zitten (niet te lang natuurlijk, krak 😉 ), maar dan is het toch wel effe andere koek, zo'n racegame spelen. Fantastisch gewoon en een must have voor iedere racefan. Hadden ze ook maar cockpits voor de SHMUP fans, of zal ik mijn StarWars cockpit ombouwen?

Anyway, ik was onder de indruk van je gameroom. Waar heb je die T-shirts eigenlijk vandaan?
 
thnx Erik,

Ja een eigen lcd voor de Playseat.(met een aparte beugel), echt een must :)

Die shirts heb ik via AO, goede kwaliteit en mooie prints.
 
Erg mooie aanwinsten weer Marc.
Hoeveel inch is de diagonaal vd dedicated lcd?
Wat is de grootste lcd die zo dicht bij je snufferd hebben kan?
Ben erg van de grote schermen zelf, maar zo dichtbij is waarschijnlijk wat overkill, ongemakkelijk kijken .......

Eind van het jaar zal ik ook zo'n set gaan halen (met bijpassende lcd en ps3 :roll: , vandaar einde van het jaar .....)
 
Volgens mij kan er bijna elk type lcd op en zat zelf te denken aan +/-66 CM.
Niet te groot maar ook niet te klein :)
 
Heb je die officiele playseat lcd beugel? Op de site staat dat je daar maar max iets van 26" aan mag hangen namelijk. Zit je met je 66cm wel goed overigens want dat is 26" dacht ik.
 
ne0":21585zr6 said:
Heb je die officiele playseat lcd beugel? Op de site staat dat je daar maar max iets van 26" aan mag hangen namelijk. Zit je met je 66cm wel goed overigens want dat is 26" dacht ik.
Gaat idd een officiele aan en volgens mij is max 66CM.
Anders is een lcd aan de muur ook een optie maar hou het liever orgineel.

Denk ook dat de maximale maat wel goed is afgesteld op de driver.
 
Mijn maat en ik hebben indien gewenst al een aantal jaren beschikking over 2 playseats and 2 G19 en 1 G25 logitech stuurtjes.
De G25 is echt geweldig, versnellingspook kan je ook links plaatsen.Voor engelse auto's of skyline GTR :D
Alleen maken we (nog)geen gebruik van de LCD steun.
 
almighty":3rrfw46m said:
Echt genieten op de Hantarex van Rob, kan geen candy cab tegen op :)
img6565x.jpg

ziet er goed uit!

Ik moet mijn playseat ook maar weer eens uit het stof halen en een mooi plaatsje voor inruimen. Het is inderdaad een heel andere beleving dan wanneer je met een controller zit te racen.
 
Wist helemaal niet dat jij ook een playseat had, teminste je hebt hem nooit gepost, toch?
Erg leuk en kan niet wachten op F1 :D
 
missjumjum":l54xkjvw said:
Beautiful game and very good condition. I like the old signs Covers from the '80s.
Do you play it on the cab? 😉
No just on a 4:3 crt.
 
Kleine update sfc collectie,

b9ourjgcgkkgrhqflmeyjc0.jpg

dsc095920.jpg

p1000107k.jpg

p1000110f.jpg

p1110317h.jpg

p1370740.jpg

bwmuedgmkkgrhqfjmev10cl.jpg


Sega Saturn, Pengo!!!! :D (Megadrive versie is het niet waard)
img10191.jpg

img10192.jpg
 
UpnDown wat een klassieker; die heb ik samen met mijn zus nog veel gespeeld op de Commodore 64.

Leuk om te zien, was die titel helemaal uit het oog verloren!
 
zomaar even een update,

Ben nu voornamelijk bezig met m'n sfc collectie en de wat goedkoper titels voor de Saturn collectie.

NAC en Aero, (met een multi pcb 2000+ en 60 in 1)
img6825l.jpg


Console setup, 4:3 crt (SFC,SNES), Hantarex (360 jp.) en LCD voor de DC+vga, Wii, pal 360 en de PS3.
img68210.jpg


PS3,360 en Wii games,
img6826.jpg


En op de losse carts na hier m'n andere games, nog 2mnd en kom weer ruimte tekort.
img6827f.jpg

img6828o.jpg

img6829a.jpg
 
Back
Top