A
Anonymous
Guest
Zeker weten 8)Gameholic":13negqsm said:Jij vermaakt je wel dus met je JPN 360 of niet Almighty![]()
Prijs is trouwens zeker o.k als je nagaat wat een paar van deze games kosten op xbl
Zeker weten 8)Gameholic":13negqsm said:Jij vermaakt je wel dus met je JPN 360 of niet Almighty![]()
Volgens mij ook ergens in Februari, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.pooyan":1bov05pu said:Is er al een release date bekend dan?
Die OK Baby staat mij niet in de weg en de cab is in zeer goede staat zonder burning etc.(ook clean)Ken":9dnxh7dx said:Mijn vraag is wanneer je nou eens die OK Baby eruit gooit, is volgens mij een blok aan je been met die ruimte. Dan kan je toch beter die Astro tegen de muur aan zetten?
Sonic PVC trouwens al besteld??
http://www.consoleshop.nl/product/62138 ... igure.html
almighty":a7w4tdtl said:Blijft leuk die oude games...