What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Dat zijn mooie shmup's.

Wat ik me nou altijd afvraag is of games die gesealed gekocht worden door collectors ook gespeeld worden. Of blijft het seal er (bij jou) netjes omheen zitten en is er een extra exemplaar wat niet mint hoeft te blijven? Ben benieuwd hoe je daar mee omgaat.

pooyan":3frbjob9 said:
Dat zijn mooie shmup's.

Wat ik me nou altijd afvraag is of games die gesealed gekocht worden door collectors ook gespeeld worden. Of blijft het seal er (bij jou) netjes omheen zitten en is er een extra exemplaar wat niet mint hoeft te blijven? Ben benieuwd hoe je daar mee omgaat.
Aangezien mijn eisen steeds hoger worden en soms baal van kleine krassen etc. en van die rommel waar niet netjes mee is omgegaan koop ik liever alles near mint of mint*(en sealed als de prijs o.k is :) )
Thunderforce VI is net uit dus dat was geen probleem maar R-Types I&II is een ander verhaal.
Ik haal de games dus wel uit de seal en speel er wel mee want ik ben buiten verzamelaar ook gamer 😉
Maar ik zou de games gerust kunnen verkopen als nieuwstaat want bij mij zul je geen krassen ondenken etc.
Ik heb daarom ook een paar vaste e-bay verkopers (japan) waar ik m'n games koop.

Vandaag binnen en wat is dit genieten man!
Meteen even een account aangemaakt dus voeg me gerust toe, 'DeathSmilesCAVE'
Helaas een stomme fout gemaakt met de psu maar er komt gratis en voor niks een 2'de psu aan.(even met microsoft gebeld hehe), want de pal psu heeft dezelfde 175W output dus werkt prima met een Japanse 360.
Hier even wat fotos:
img1775ej1.jpg

Uitstekend verpakt maar dat zit altijd wel snor bij Play-Asia 😉
img1779gy0.jpg

hdmi uitgang 8)
img1785xa1.jpg

Niet mijn game maar heb er toch niet voor betaald dus gaat in de verkoop.
img1792hj1.jpg

Wat nou hd niet strak :P
img1793ed7.jpg

img1795kh8.jpg

In januari meteen even een grote order plaatsen en de resterende shmups halen voor de 360 en hopen dat 'Death Smiles' ook besteld kan worden 8)

almighty":105fnnbt said:
maar er komt gratis en voor niks een 2'de psu aan.(even met microsoft gebeld hehe), want de pal psu heeft dezelfde 175W output dus werkt prima met een Japanse 360.

Zo dat is slim van jou :lol:

Anyway veel plezier ermee man, btw wat heb je er nou in totaal voor betaald? Alles erop en eraan ( invoer, verzenden etc. )

Psykick":3doahzqv said:
almighty":3doahzqv said:
maar er komt gratis en voor niks een 2'de psu aan.(even met microsoft gebeld hehe), want de pal psu heeft dezelfde 175W output dus werkt prima met een Japanse 360.

Zo dat is slim van jou :lol:
snelle leerling haha 😉

Dit heeft me totaal 300 euro gekost dus met de 'Premium pack' heb ik mooi een koopje zo want deze kost 100 euro meer maar moest ook nog 55 euro aan de deur betalen.(19%btw).
Eigenlijk 50 euro winst en de game pleur ik wel sealed op ebay 😉

Ziet er goed uit hoor, maar ik dacht dat de 360 een HDMI uitgang heeft in plaats van een ingang! :shock:

Wat moet je met een ingang, het is een uitgang die je hebben wil 😉

Weet je zo welke SHMUP's er uit zijn voor de jap 360. Ik heb zelf al Raiden Fighters Aces gekocht, en Raiden IV en Otomediusu ken ik ook. Maar welke zijn er nu meer uit, inclusief Live?

Bedoelde ook uitgang wijsneus 😉

Raiden IV, The Castle of Shikigami III / Shikigami No Shiro III , DoDonPachi Daioujou Black Label Extra , Shooting Love, 200X , Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi Extra en Death Smiles.

Op xbox live even gekeken maar nog niet echt wat gevonden op RE5 na dan maar moet dan eerst gold member zijn :twisted:

zojuist besteld voordat ze zijn uitverkocht:

Shooting Love, 200X
pa.146610.1.jpg
DoDonPachi Daioujou Black Label Extra
pa.141489.1.jpg
Helaas is 'Death Smiles' (nog)niet te bestellen.

Kan je er nog eentje bijbestellen, dan doe ik wel mee, scheelt toch in de verzending enzo toch ;)

Btw hoe heb je je account aangemaakt? Als je een account aanmaakt via de 360 zelf krijg je altijd een maand gold er gratis bij hehe, moet je ook ff weten ;)
Grewoon zeggen dat je geen gold wilt en dan krijg je altijd ter introductie een maand proberen.

Psykick":20bzpzpv said:
Kan je er nog eentje bijbestellen, dan doe ik wel mee, scheelt toch in de verzending enzo toch ;)

Btw hoe heb je je account aangemaakt? Als je een account aanmaakt via de 360 zelf krijg je altijd een maand gold er gratis bij hehe, moet je ook ff weten ;)
Grewoon zeggen dat je geen gold wilt en dan krijg je altijd ter introductie een maand proberen.
Heb de order al betaald incl shipping dus helaas niet meer mogelijk Hassan.(of ik moet even contact opnemen met play-asia), maar deze games zijn nog niet uit en worden 1Q van 2009 verwacht.
Misschien bij een volgede order?en denk dat Erik misschien ook wel mee wil doen.
Heb het account aangemaakt via de 360 en waarschijnlijk dan iets verkeerd gedaan.Zal je trouwens straks even toevoegen.

Almighty, Psykick, ik weet dat je met een japanse 360 toch de mogelijkheid hebt om een europese live account aan te maken. Wat hebben jullie gedaan: een Jap Live account of een Europese account? En waar is jullie keuze op gebaseerd?

pooyan":3vn3tfxq said:
Almighty, Psykick, ik weet dat je met een japanse 360 toch de mogelijkheid hebt om een europese live account aan te maken. Wat hebben jullie gedaan: een Jap Live account of een Europese account? En waar is jullie keuze op gebaseerd?
Ik heb een japans account aangemaakt en de link gebruikt die jij ergens hier in de gallerij gepost had.
Ook heb je volgens mij met een europees account geen toegang tot demo's die eerder op xbl japan staan.(RE5,etc.)
En je kunt ook planes kopen voor Raiden IV maar volgens mij ook alleen met een jap account.

Zojuist 'Otomedius Gorgeous' uitgespeeld en das wel jammer...
:cry:

Hey Erik mss kunnen we die games idd samen bestellen. lijkt me ideaal. Ik heb al een Europese account "Psykick" en heb een Japanse erbij genomen ( voorlopig gewoon gratis ) om idd demos eerder te kunnen spelen en er wat games zijn die je hier niet kunt downloaden. Je kan toch gewoon switchen van account, dus dat is gewoon ideaal en het kost je eigenlijk niets extras, tenzij ik met de Japanse games die ik heb online tegen iemand wil spelen, maar dat zal niet zo snel gebeuren.
Anyway heb ff de 360 op de vertical aangesloten en echt :shock: :shock: wat was dat vet om te zien, echt helemaal perfect af te stellen op je scherm en Arcadeperfect, ik zou bijna zeggen nog beter. Ik heb er weinig over gehoord, maar wat is die Raiden IV een waanzinnig vette shooter, echt supergaaf. En die Raiden Fighters Aces ook megacool met enorm veel tweaks om hem qua scanlines en smoothening helemaal arcadeperfect kan maken. Die Japanners die weten tenminste hoe het moet. Voor iemand met een Vertical cab en Tri Sync is een Japanse 360 echt een must. Voor relatief zo weinig geld echt de vetste games op je beeldbuis hehehe!

Btw jullie moeten ook eens Soldner X voor de PS3 eens checken, die is ook BRUUT! Wat een sleeperhit is dat. Zien is geloven en vooral nu met die schmup gekte hierzo kan die echt niet missen in je collectie. Ik heb er weer helemaal zin an jongens, ben er echt helemaal vrolijk van geworden vanavond!

Laterz!

Btw ik vind Otomedius errrug tegenvallen, was ik nog helemaal vergeten te melden, erg mooi, maar zo traag als dikke stront, speelt niet lekker en gaat mss zelfs de verkoop in :cry:
Er is toch meer dan genoeg te spelen!

Btw ik vind Otomedius errrug tegenvallen, was ik nog helemaal vergeten te melden, erg mooi, maar zo traag als dikke stront, speelt niet lekker en gaat mss zelfs de verkoop in
Er is toch meer dan genoeg te spelen!
Valt wel mee eigenlijk maar echt een snelle shooter is het niet nee.
Game hou ik zeker ondanks dat hij mij te makkelijk is en vrij kort.

Soldner X voor de PS3 eens checken

PS3 heb ik niet en zal ook nooit komen, op een of andere manier heb ik niks met dat apparaat.Sony was gisteren trouwens nog bij rader en was nou niet echt bepaald positief het schijnt dat de blue-ray lens veel gezeik geeft etc. op langer termijn.

Psykick":25pge99p said:
Btw jullie moeten ook eens Soldner X voor de PS3 eens checken, die is ook BRUUT! Wat een sleeperhit is dat. Zien is geloven en vooral nu met die schmup gekte hierzo kan die echt niet missen in je collectie. Ik heb er weer helemaal zin an jongens, ben er echt helemaal vrolijk van geworden vanavond!

Laterz!

Gaaf man, die XBOX 360 komt zeker binnenkort ook in mijn kast te hangen. Ik heb geen PS3, maar heb wel de PC uitvoering van SöldnerX. Kan ik dus ook mooi aan de tri-sync hangen, of aan de Philips VGA arcade monitor.

Nog niet uit maar wel besteld en voor de prijs kon ik het niet laten:
pa.149166.1.jpg
All the favorites are here including Sonic The Hedgehog, titles from the Phantasy Starâ„¢ series, as well as three titles from the Streets of Rageâ„¢ series, to name a few
Unlock arcade games and interviews with the original game developers as you earn Achievements on the Xbox 360®
The classic 2D style never looked so good! Each of the titles has been converted to hi-def (720p) and will be a blast to play using the intuitive controls of the Xbox 360®

pa.149166.2.jpg
pa.149166.11.jpg
games die op deze collectie staan zijn:

Alex Kidd in the Enchanted Castle
Alien Storm
Altered Beast
Beyond Oasis
Bonanza Bros.
Columns
Comix Zone
Decap Attack starring Chuck D. Head
Dr. Robotnik's MBM
Dynamite Headdy
Ecco the Dolphin
Ecco II: The Tides of Time
E-SWAT
Fatal Labyrinth
Flicky
Gain Ground
Golden Axe I
Golden Axe II
Golden Axe III
Kid Chameleon
Phantasy Star II
Phantasy Star III: Generations of Doom
Phantasy Star IV: The End of the Millennium
Ristar
Shining in the Darkness
Shining Force
Shining Force 2
Shinobi III: Return of the Ninja Master
Sonic 3D Blast
Sonic and Knuckles
Sonic Spinball
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Streets of Rage
Streets of Rage 2
Streets of Rage 3
Super Thunder Blade
Vectorman
Vectorman 2

almighty":25v80mvh said:
Nog niet uit maar wel besteld en voor de prijs kon ik het niet laten:
pa.149166.1.jpg
All the favorites are here including Sonic The Hedgehog, titles from the Phantasy Starâ„¢ series, as well as three titles from the Streets of Rageâ„¢ series, to name a few
Unlock arcade games and interviews with the original game developers as you earn Achievements on the Xbox 360®
The classic 2D style never looked so good! Each of the titles has been converted to hi-def (720p) and will be a blast to play using the intuitive controls of the Xbox 360®

pa.149166.2.jpg
pa.149166.11.jpg
games die op deze collectie staan zijn:

Alex Kidd in the Enchanted Castle
Alien Storm
Altered Beast
Beyond Oasis
Bonanza Bros.
Columns
Comix Zone
Decap Attack starring Chuck D. Head
Dr. Robotnik's MBM
Dynamite Headdy
Ecco the Dolphin
Ecco II: The Tides of Time
E-SWAT
Fatal Labyrinth
Flicky
Gain Ground
Golden Axe I
Golden Axe II
Golden Axe III
Kid Chameleon
Phantasy Star II
Phantasy Star III: Generations of Doom
Phantasy Star IV: The End of the Millennium
Ristar
Shining in the Darkness
Shining Force
Shining Force 2
Shinobi III: Return of the Ninja Master
Sonic 3D Blast
Sonic and Knuckles
Sonic Spinball
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Streets of Rage
Streets of Rage 2
Streets of Rage 3
Super Thunder Blade
Vectorman
Vectorman 2

NICE :) Ik heb deze ook al een tijdje in de peiling. Die ga ik ook zeker halen. Er staan weliswaar veel titels op die bijv al op XBLA te krijgen zijn, maar dit is in ieder geval een uiterst speelbaar schijfje!

Jij vermaakt je wel dus met je JPN 360 of niet Almighty ;)

Back