What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
mario4superfamicomoc8.jpg

Zo vandaag bij d m'n OKbaby opgehaald en meteen geen rug meer over :lol:
Was blij dat hij hier boven stond en moet toch bekenen dat dit echt veel gaver is als m'n sg.Het geeft echt een heel andere sfeer op gamen.
Alles werkt perfect en ben er ook erg blij mee,ook al m'n andere pcb's(die het niet op m'n sg deden)doen het nu ook perfect!

d, bedankt man!

Legionnaire die het eerst niet deed 😉
okbabyfront1js1.jpg

En hier ff snel m'n mvs aangesloten met motw :D
okbabycandycab2ni6.jpg

Zoals het al op de foto's te zien is ziet het er allemaal keurig uit.

Vette aanwinst weer Marc, ziet er zeer gaaf uit.. als ik deze cab zie dan begint het toch weer te jeuken om op zo'n apparaat te spelen.. als ik ooit zo'n Japanse kan vinden als ik geld over heb dan... naja je raad het al.

Zo'n Royal Video valt er bij in het niets.....

veel plezier ermee.. (als ik in de buurt ben dan bel ik bij je aan 😉)

Metal Slut":3g0vpavw said:
Vette aanwinst weer Marc, ziet er zeer gaaf uit.. als ik deze cab zie dan begint het toch weer te jeuken om op zo'n apparaat te spelen.. als ik ooit zo'n Japanse kan vinden als ik geld over heb dan... naja je raad het al.

Zo'n Royal Video valt er bij in het niets.....

veel plezier ermee.. (als ik in de buurt ben dan bel ik bij je aan 😉)

Ben er ook erg tevreden mee 😉
Zeker beter als een royal video en ben blij dat het deze is geworden.
Ga er denk wel een ander panel opmaken, nieuwe sticks/buttons.
Iets minder kleur, zat zelf aan zwart/wit te denken.Weet alleen nog niet waar ik lexan(materiaal waar het panel van is)te verkrijgen is.
Maar het kan er verlopig wel mee door.

Als je ooit in de buurt bent, je bent altijd welkom 😉

heej Marc, om zo'n paneel te maken uit lexaan is geen probleem voor mij...
Lexaan is in elke kleur wel te krijgen en dikte. Ik heb geen idee hoe het zit bij je kast maar als het een vlakke plaat is dan is het geen probleem.. dan ken je je layout van de buttons zelf bepalen..

Ik heb zelf een paneel voor mijn Royal Video kast gemaakt uit staal met 4 buttons erin, en toen gespoten.. was zeker wel netjes...

als je vragen hebt hoor ik het wel 😉

Vandaag deze maar gekocht :)
Deze game zoveel gespeeld in de arcade en zoveel plezier mee gehad dat ik hem maar eens moest kopen 😉

vendettatitelzr0.png

vendettapichb1.png

vendettapic2mh2.png

Voor welk platform heb je dat spel gekocht (ik vind het er wel interessant uitzien namelijk :D )?

volgens mij zei die Arcade ik vermoed dat het een pcb is voor zijn nieuwe kast. Zou het ook mis kunnen hebben, mischien pc-e of zow :twisted:

Hadouken":9k6fp7jj said:
Voor welk platform heb je dat spel gekocht (ik vind het er wel interessant uitzien namelijk :D )?

pcb 😉 (arcade)

Eindelijk is het dan zover en kan eindelijk gaan genieten van toch wel 1 van de beste pce game :D
Geen goedkope game maar zeker 1 die niet aan een pce collectie mag ontbreken 😉
pcedraculaxrondoofbloodma0.jpg

En een game die ik gewoon het beste vind en veel mooie herinneringen aan heb.De arcade versie is voor mij gewoon de beste double dragon ooit.
doubledragongame1rz1.jpg

en voor hoeveel had je die dracula X ?

en is dat een Double dragon pcb dus ?
DD is ook wel een van mijn vroegere arcade herineringen, zoveel geld ingedaan dat ik hem uitgespeeld heb, zeker met je eens dat de arcade versie echt de beste ooit is.

Dracula x koste me $143,99
En ja het is de Double Dragon pcb.Koste mij ook flink wat guldens maar heb hem eigelijk nooit uitgespeeld.

Ah moet je maar snel uitspellen dan :P

ja dat is best een normale prijs voor die game, nit eens zo duur vergeleken met zommige games die ik nog wil. Wel dope dat je de prijs gewoon noemt, ik was nog bang dat het mischien bijdehand was om te vragen aan je.

Waarom bijdehand?
Een ja kun je krijgen en een nee heb je...toch 😉

ja weet ik veel zelf zou het me niet boeien maar zijn er genoeg die niet graag over geld lullen zoals hun salaris.

ben ik blij dat ik een ja kreeg :P

Zojuist weer wat leuke aanwinsten voor m'n collectie, helaas nog niet alles binnen dus sommige foto's volgen nog.

MVS:
Blazing Star + Shockbox en SNK Neo Geo MVS Real Bout 2 + Shockbox

Dreamcast:
shenmuesealedcm5.jpg

sealed.

PCB:
finalfightpcbju6.png

:D

Status
Not open for further replies.
Back