flay
Candy Cab Regular
Psykick":15cwwju3 said:Vette shizzle!
Ik heb nog wel een Sega racer die ik als projectcab ga aanbieden voor ombouwprojecten, zoals die van Flay.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst iig![]()
Akuma2000":15cwwju3 said:Thanks! Ik heb voorlopig helaas te weinig tijd om aan zo'n project te beginnen
Ik hou in de gaten of er een goede Daytona of Sega Rally cab wordt aangeboden![]()
Als je aan een gelijkaardig ombouwproject zou willen beginnen laat je maar iets weten wanneer je vragen of hulp nodig hebt.