A
Anonymous
Guest
Vandaag heb ik een poging gedaan Mr. Driller 2 in m'n Aero te knallen maar de resultaten waren niet bepaald fantastisch. Het beeld wat ik krijg is verschrikkelijk, het lijkt net alsof de synchronisatie niet goed is of iets dergelijks (het beeld 'verschuift' meerdere malen per seconde over het scherm). Echter als ik de PCB aan mijn supergun knoop is er niets aan de hand.
Ik dacht eerst dat het geen 15khz game was maar na de manual te hebben doorgelezen is die illusie ook de wereld uit. Verder kon ik ook niets anders vinden in de handleiding om het probleem te verhelpen.
Iemand die weet wat er aan de hand is? Kan dit liggen aan de +5V of zoiets? Heb het namelijk nog niet nagemeten.
Sorry voor deze noobvraag!
Ik dacht eerst dat het geen 15khz game was maar na de manual te hebben doorgelezen is die illusie ook de wereld uit. Verder kon ik ook niets anders vinden in de handleiding om het probleem te verhelpen.
Iemand die weet wat er aan de hand is? Kan dit liggen aan de +5V of zoiets? Heb het namelijk nog niet nagemeten.
Sorry voor deze noobvraag!

