ik heb een probleem met het afstellen van de kleuren op deze monitor wanneer ik mijn consoles (xbox/ps2) aansluit. kleuren zijn flets. ben al twee avonden aan het tweaken maar krijg ze niet naar wens.
op mijn new astro lopen de consoles perfect.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
kan niet de monitor zijn, want de PCB's die Ronnie er bij hem op draaide hadden mooie kleuren.
op mijn new astro lopen de consoles perfect.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
kan niet de monitor zijn, want de PCB's die Ronnie er bij hem op draaide hadden mooie kleuren.