A
Anonymous
Guest
*kijkt tevreden naar een hoek van zijn huiskamer dat er uitziet als een autoherstelbedrijf*
En de kosten blijven ook lager.
edit: hoeveel Aero's zijn er nu in Nederland?, rond de 10 ofzo... :?:
*kijkt tevreden naar een hoek van zijn huiskamer dat er uitziet als een autoherstelbedrijf*
Matthijs":3vpzj584 said:ElPancho en pooyan, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het voorlopig nog maar even laat zitten, even gaan genieten van wat games in de Aero. Ben benieuwd naar je resultaten met uitdeuken!
Momenteel is Puzzle Bobble 4 mijn enige F3 game, maar Twin Cobra II zit op de post en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen. Heb je nog andere tips met betrekkeing tot F3 games?
Matthijs":1xioo4q4 said:....en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen.
pooyan":18ew3dm5 said:Matthijs":18ew3dm5 said:....en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen.
Laat SI Anniversary maar zitten, is geen beste game. Traag en alleen maar saaie varianten op een oude saaie game. Neem dan SI '95, die is echt leuk, kleurig, snel, muzikaal en met een japans sausje. Veel betere keuze.
Arkanoid returns, niet doen, niet fatsoenlijk te spelen zonder trackball.
Hier heb je een overzicht van alle F3 games: http://www.system16.com/hardware.php?id=665
Bubble Symphony: een topper.
Psykick":17aa79mq said:Back on topic weer jongensNieuwe lading cabs binnen, snel neergezet vanwege tijdgebrek, maar deze week inventariseren hoe of wat, maar zag er weer toppie uit 8)
ruderudie":2xrnojw8 said:En wie nog een stel wielen weet te traceren voor onder de cab (die hebben ze om de een of andere reden verwijderd); let me know!!
ElPancho":2vb2zb4q said:Geen idee of ze passen, ik kan even mijn eigen Aero niet uit de rij halen atm om te kijken / meten.
Psykick":1onzeljt said:Nou Je kan ook in diensten betalen. Ik heb evt. nog wat werk te doen in mijn winkel, een vette muurschildering ofzo, dus is voor beide evt. interessant![]()