What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City - Horizontal width adjustment

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Matthijs,

Het is idd erg druk geweest ivm bestellingen en projecten die we af moeten hebben.
(en natuurlijk onze normale jobs die ook gewoon doorgaan)

vnvd heb ik op de planning staan om eea na te lopen mbt jouw vraag!

keep you posted :idea:
 
Beatmaster-P":wlvbll53 said:
Matthijs,

Het is idd erg druk geweest ivm bestellingen en projecten die we af moeten hebben.
(en natuurlijk onze normale jobs die ook gewoon doorgaan)

vnvd heb ik op de planning staan om eea na te lopen mbt jouw vraag!

keep you posted :idea:
No rush, Pascal. ;) Fingers crossed dat je iets kunt vinden! :D
 
Mattie,

nog geen "andere" variant Aero chassis tegengekomen, maar...
ik moet nog de andere helft kasten doen, hoor. dus nog genoeg kans.

doe ik vanmiddag.

Toch zou ik graag nog een fotootje willen zoals jouw 2e foto van het chassis,
maar dan echt vanaf de linkerkant (als je achter de Aero staat)

ondanks dat het een ander chassis type is, staat deze wel een kwart slag
gedraaid naar links nml.
 
met de PSU) was de 'jitter' helemaal verdwenen. Het beeld is nu perfect stabiel. Oh ja, de PSU spuugde ook -5,2V uit!! Dat kan dodelijk zijn voor je game PCB's en ik heb het dan ook snel teruggebracht naar -5,01V.
Waar stel je dit af eigenlijk?
Bij de NVS-4000 kun je dit vooraan doen maar waar zit dit eigenlijk bij de Aero? :oops:
 
almighty":xjw2xakg said:
met de PSU) was de 'jitter' helemaal verdwenen. Het beeld is nu perfect stabiel. Oh ja, de PSU spuugde ook -5,2V uit!! Dat kan dodelijk zijn voor je game PCB's en ik heb het dan ook snel teruggebracht naar -5,01V.
Waar stel je dit af eigenlijk?
Bij de NVS-4000 kun je dit vooraan doen maar waar zit dit eigenlijk bij de Aero? :oops:

In de rechterzijkant van de PSU zit een opening. Het makkelijkst is het om de PSU even los te maken van de bodemplaat, dan kun je er beter bij.
 
Beatmaster-P":3npeff7w said:
Mattie,

nog geen "andere" variant Aero chassis tegengekomen, maar...
ik moet nog de andere helft kasten doen, hoor. dus nog genoeg kans.

doe ik vanmiddag.

Toch zou ik graag nog een fotootje willen zoals jouw 2e foto van het chassis,
maar dan echt vanaf de linkerkant (als je achter de Aero staat)

ondanks dat het een ander chassis type is, staat deze wel een kwart slag
gedraaid naar links nml.
Oh, kut. Excuses voor de trage reactie Pascal, ik had je post over het hoofd gezien. Ik zal morgen even een foto ervan maken! :)
 
Back
Top