What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero beeldscherm

ruderudie

Bullet Dodger
Reaction score
0
Mijn aero geeft nog steeds 2 zwarte kaders onder en boven, beeld is niet helemaal gevuld. Ik heb eens iets over een stekker gelezen hier, maar kan dat niet meer vinden. Wie kan mij precies vertellen hoe ik dit nu oplos? Heb nu weer tijd en zin om alles in orde te maken, dus dit probleem wil ik in ieder geval snel oplossen.

Net even de Aero van de muur gehaald, maar uiteraard heb ik weer direct die k*t-schroeven kapotgedraaid van de klep achter in de cab. Altijd hetzelfde, dus nu maar even kijken hoe ik dat weer ga fixen. Tips iemand, aangezien die cabs altijd van die schroeven hebben die wel van tin lijken?

dremel, of uitboren? (daarna gewoon vastzetten met normale schroeven.)

k*tzooi, moet ik al die dingen weer gaan uitboren. Weekend maar eens gaan doen dan.. :evil:

Ik heb al een paar keer met succes een linkse tap kunnen gebruiken voor het loshalen van een kapotgedraaide schroef. Verkrijgbaar bij de Praxis, en ziet er ongeveer zo uit:

bit.jpg

En anders met een Dremel een sleufje in de kapotte kop maken en een normale schroevendraaier gebruiken..

En inderdaad, het is allemaal pisbakkenstaal dat ze gebruiken..

Goeie tip, ga ik wel eerst ff een dremel halen :).

Back