What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aanwinsten Maku-san

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoi ik ben al een tijdje inactief op deze forum dus heb ik besloten om ff mijn profile op te frissen door enkele foto's te uploaden van mijn aanwinsten tijdens mijn stageperiode op Curacao :lol: 8)

CIMG2505.JPG

2009-11-01%2020.43.46.jpg

2009-11-01%2020.42.39.jpg

Allemaal gesealed
 
Eergisteren tijdens een garage sale voor ongeveer 10 euro deze pakket gekocht. Beste deal die ik ooit heb gekregen..

CIMG2853.JPG

De thundercats en centurions Jake Rockwell gesealed in verpakking !
 
Dit heb ik samen met de genesis en atari lynx pakket gekocht voor ongeveer 30 euro voor ze allemaal. Ook allemaal in verpakking gesealed !

CIMG2510.JPG
 
Gesealed, gesealed, gesealed. Dat betekent dus dat je er alleen maar naar kunt kijken. :roll:
 
pooyan":2k2lnbaq said:
Gesealed, gesealed, gesealed. Dat betekent dus dat je er alleen maar naar kunt kijken. :roll:

Of het plezier beleven aan het feit dat je de eerste bent die alles uit de verpakking haalt!

Leuke vondsten, hoor.
 
@pooyan de atari lynx spellen en sega cd spellen hoef ik niet te spelen mss zal ik ze ooit in de toekomst ruilen tegen andere spellen(gesealed?) of doorverkopen.

@cageman thnx but no thnx :lol:
 
dingen die je toch niet wil spelen zou ik sealed laten

of het moet zijn dat je met die thundercats nog in je thundercats-castle wilt gaan spelen om Mum-ra te verslaan ;)

en die lynx spellen.. ik zou ze dicht laten :p
 
Spellen zijn om te spelen,als je wat te kijken wil hebben moet je maar een schilderij kopen of een digi fotolijst.
Die poppetjes zou ik ook gewoon in de verpakking laten aangezien de verpakking van de meeste action figures wel oke is.
 
Ratson":2mduae49 said:
Spellen zijn om te spelen,als je wat te kijken wil hebben moet je maar een schilderij kopen of een digi fotolijst.
Amen 😉
 
@ cageman ja ik laat ze gewoon in de verpakking mss in de toekomst ruilen voor een of andere console of spel.

Games zijn om te spelen idd stel je voor koop je ergens heel goedkoop zeg maar voor 10 euro metal slug x voor de neo geo aes helemaal gesealed nieuw in verpakking, ga je nou die open scheuren omdat spellen zijn om te spelen ? :lol: :?
 
Maku-san":129cibg9 said:
@ cageman ja ik laat ze gewoon in de verpakking mss in de toekomst ruilen voor een of andere console of spel.

Games zijn om te spelen idd stel je voor koop je ergens heel goedkoop zeg maar voor 10 euro metal slug x voor de neo geo aes helemaal gesealed nieuw in verpakking, ga je nou die open scheuren omdat spellen zijn om te spelen ? :lol: :?

Hehe,dat bedoelde ik nou ook weer niet,maar je hebt erbij die alleen sealed games verzamelen en dat vind ik persoonlijk onzin.
 
Back
Top