Da Dude
Nozomi Elite
Zoals de meeste nu wel weten heb ik nu een NNC.
Lekker bezig, en daarom ook veel vragen.
Ronnie heeft voor mij bij elke player 3 extra buttons meegegeven. Zodat ik per speler 6 buttons tot mijn beschikking heb. Alleen weet ik niet welk kleurtje voor welke player is.
Kan iemand me helpen? Heeft iemand een schema hoe ik de buttons moet aansluiten. En maakt het uit waar ik de stekker op de button aansluit?
2e vraag
Waar zit de schakelaar (zal wel weer niet goed kijken) om te schakelen tussen 15 en 31 KHZ?
Alvast bedankt
Lekker bezig, en daarom ook veel vragen.
Ronnie heeft voor mij bij elke player 3 extra buttons meegegeven. Zodat ik per speler 6 buttons tot mijn beschikking heb. Alleen weet ik niet welk kleurtje voor welke player is.
Kan iemand me helpen? Heeft iemand een schema hoe ik de buttons moet aansluiten. En maakt het uit waar ik de stekker op de button aansluit?
2e vraag
Waar zit de schakelaar (zal wel weer niet goed kijken) om te schakelen tussen 15 en 31 KHZ?
Alvast bedankt
