Anunaki":85e0udno said:ik wil je nog wel waarschuwen voor deze hobby: voor je het weet heb je een 2e kast of meer
Ab79":2xcny1yi said:Anunaki":2xcny1yi said:ik wil je nog wel waarschuwen voor deze hobby: voor je het weet heb je een 2e kast of meer
Psykick":2zf87qex said:Ik wil niet gelijk als een hyena de gelegenheid pakken, maar ik doe het toch haha We hebben in het NGC nog een War Gods kast (Mortal Kombat, Killer Instinct variant), precies wat je zoekt denk ik. Deze zou sowieso de verkoop in gaan en was ik nog mee bezig om klaar te maken. Er gaat een zeer goede 25 inch monitor in en zit al een 2 player 6 button panel in. Ik heb als het goed is ook nog stickersets en een panel van Mortal Kombat. Deze is dus met alleen wat art aan te passen om te toveren naar een MK kast.
Ik kan als je dat wil dan een complete Hyperspin setup erin bouwen, maar dat kost me wel even een aantal weken, maar dan heb je ook wat! De kast zal dan compleet nagekeken en geprepareerd zijn.
Hij zal niet zo duur zijn als die van Jan, maar wel een heel stuk beter
btw. deels ruilen met consolestuff is ook een optie, kan ik weer eens wat gaan verzamelen![]()
De eerste die mij dat hoort zeggen mag me op het treinspoor vastbindenTheAddicT":2tuxf6to said:En dus mag je blij zijn als je er een in huis "mag"...
He has krijgt de jongen er dan ook cho aniki bij, want dan schrikt hij zich een ongeluk
Marcosan30":369qhzip said:Whahahahahaha Toine, jij komt er wel :mrgreen:
Ben je er ook zaterdag? Want dan kunnen we nog eens lachen![]()
en een totale rit van 250 km van Langenboom - Zoetermeer - Boekel.. lekker stukkie tuffen.Anunaki":2xbojt3b said:maar dat is pas 's avond, het NGC is 's middags al open
Cageman":u9zdi2m7 said:en een totale rit van 250 km van Langenboom - Zoetermeer - Boekel.. lekker stukkie tuffen.Anunaki":u9zdi2m7 said:maar dat is pas 's avond, het NGC is 's middags al open
Langeboom!!!! Had daar ooit een chicky!