What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

aanbetaling New City Astro cabs*

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Kom net bij Ronnie vandaan en hij gaat nu z'n order plaatsen dus het wordt nu tijd dat we gaan betalen. 😉
Om de boel een beetje overzichtelijk te houden even een apart topic aangemaakt betreft de 25% aanbetaling.
a.u.b je ordernummer vermelden bij betaling om te kunnen zien wie wel en wie nog niet betaald heeft.
Als de betaling binnen is word het vermeld in dit topic en zal je ook nog wel even een pm sturen.
Ook de betalingen gaan via pm en zal bij deze iedereen die deelneemt aan deze actie er vandaag 1 binnenkrijgen.
Voor eventuele vragen kun je gerust een pm sturen of R.Klok zelf in kwestie een mailtje sturen.


***vergeet a.u.b niet je ordernummer niet te vermelden bij overschrijving!***


Pat7o------>ordernummer:001*
Ken-------->ordernummer:002*
Psykick---->ordernummer:003*
GWAR----->ordernummer:004*
sparky----->ordernummer:005*
VRIJ ----->ordernummer:006
ElPancho----->ordernummer:007*
ElPancho----->ordernummer:008*
jaguarwong1------->ordernummer:009*
R2-2D----->ordernummer:010*
pooyan----->ordernummer011
goatboy------->ordernummer:012*
Robert-------->ordernummer:013*
Robert-------->ordernummer:014*
ElPancho------->ordernummer:015*
 
Hallo, ik (Vincent) ben inmiddels aangemeld en zit met smart op de betalingsgegevens te wachten !!
 
th30n3":2k7xn4t1 said:
Hallo, ik (Vincent) ben inmiddels aangemeld en zit met smart op de betalingsgegevens te wachten !!
Bij deze vestuurd :P

Welkom trouwens :)
 
sparky":1xkkqpho said:
De aanbetaling is de deur uit. Ik begin vast met aftellen 😉

nice :)
Wanneer ik de bevesteging van Ronnie heb zal ik vermelden dat er betaald is.
 
R.Klok laat me weten wanneer de transactie voltooid is.
laat het je weten via pm.

welkom trouwens 😉
 
Back
Top