Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Het is dan eindelijk zo ver, ik gooide een dvdtje in de 360, hij bleef hangen en de befaamde rode 'ring of death' lachte mij toe.
Morgen maar even het servicenummer bellen en dat kreng opsturen.
Beter nu dan wanneer Halo 3 uit komt laten we maar zeggen...
Iemand anders ook hetzelfde probleem gehad?
Morgen maar even het servicenummer bellen en dat kreng opsturen.
Beter nu dan wanneer Halo 3 uit komt laten we maar zeggen...
Iemand anders ook hetzelfde probleem gehad?