A
Anonymous
Guest
Ik had mn dashboard altijd netjes in het engels, tot de update van een paar dagen terug. Nu heb ik een soort van mix van engels en nederlands waarbij het meeste nederlands is en sommige dingen engels. Ik wil het gewoon allemaal in het engels, dit is klote.
Iemand enig idee hoe ik dit weer fatsoenlijk ingesteld krijg?

Iemand enig idee hoe ik dit weer fatsoenlijk ingesteld krijg?
