What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

26 nov. SF 2 HD

R2-2D

1CC Aspirant
Gaan er nog mensen online ?
Ik heb wel zin om 's avonds een paar potjes te spelen.
Mijn gamertag : R22D1
 
Helaas geen live account meer...maar ga de game zeker halen want ben er vandaag nog speciaal de deur voor uit geweest.(points.)
 
Misschien dat ik hem voor de PS3 download, maar dan moet m'n Saturn USB pad wel goed werken. Heb ook al jaren geen SF2 meer gespeeld en weet niet of het me nog kan aanspreken. Misschien moet ik me toch maar even inhouden tot deel 4 en me daar helemaal in verdiepen.
 
Online werkt het erg goed ben zelf nog geen lag tegen gekomen, hoorde wel berichten uit Amerika dat SF op de ps3 er wel last van heeft. Heeft iemand die al met een US account en is het echt zo erg?
 
Net wel wat problemen op Xbox Live tegengekomen, zoals de levensbalken die niet werken en het geluid dat vaak wegvalt.
Voor de rest is het echt een topgame, erg cool gedaan.
 
Net wel wat problemen op Xbox Live tegengekomen, zoals de levensbalken die niet werken en het geluid dat vaak wegvalt.
Voor de rest is het echt een topgame, erg cool gedaan.

Heb ik helemaal geen last van gehad. We af en toe een klein beetje lag , maar dat is eigenlijk wel te verwaarlozen.
Ben zeer aangenaam verrast !
 
Ken":1i6anfau said:
Net wel wat problemen op Xbox Live tegengekomen, zoals de levensbalken die niet werken en het geluid dat vaak wegvalt.
Voor de rest is het echt een topgame, erg cool gedaan.

Dat is wel minder, ben het zelf overigens nog niet tegen gekomen.
 
Zal vandaag even wat uitnodigingen sturen via xbox live voor een potje SFII HD 8)
 
We kunnen wel een keertje een paar tournooitjes houden en eens kijken wie hier de meeste skills heeft?
 
Als ik het zo zie hebben de meeste leden hier de 360-versie? Ik zit nog even te twijfelen want de PS3-controller speelt stukken fijner ..
 
Gameholic":2paon9bp said:
Als ik het zo zie hebben de meeste leden hier de 360-versie? Ik zit nog even te twijfelen want de PS3-controller speelt stukken fijner ..
Gewoon kopen en spelen met een Hori stick!
Dit werkt prima en anders kun je altijd nog voor de nieuwe versie d-pad controller gaan Gameholic.
Wil hier wel wat forum members op hun kloten geven :lol:
 
Gameholic":u936kvnl said:
Als ik het zo zie hebben de meeste leden hier de 360-versie? Ik zit nog even te twijfelen want de PS3-controller speelt stukken fijner ..
http://shop.ebay.nl/items/__sega-usb_W0 ... 286.c0.m14
Haal de ps3 versie, anders ben ik helemaal alleen :cry:

[In welk jaar gaan we ooit een keer cross platform online zien?
2088?
En Sony en M$ en Capcom kunnen zoveel meer verdienen als ze eens zouden nadenken! En gamers blijer! win-win.]
 
betere d-pad controller:
http://tweakers.net/nieuws/55250/microsoft-bevestigt-komst-verbeterde-xbox-360-controller.html
e-bay:
http://cgi.ebay.nl/Xbox-360-wireles...14&_trkparms=72:1399|66:2|65:12|39:1|240:1318
Xbox 360 Wireless Controller groen met verbeterde D-pad, 32 switches

Jammer van de kleur maar hij schijnt in het echt mooier van kleur te zijn.
Zelf speel ik de game met een hori stick (zat bij Soul Calibur IV) en dit speelt echt geweldig.

Lijkt mij opzich wel leuk om eens een keertje een paar tournooitjes te doen met wat mensen hier op het forum :roll:
En uiteraard de uitslag hier posten :lol:

Zojuist een mailtje gehad van Foregames:
De groene d-pad is zeker stukken beter, maar... stick is the way to go zeggen wij. Blijven oefenen en dan zul je zien dat de stick de beste optie is!
 
R2-2D":3l8kpw7n said:
Gaan er nog mensen online ?
Ik heb wel zin om 's avonds een paar potjes te spelen.
Mijn gamertag : R22D1
Wat mij betreft kan ik vanavond wel of we spreken eens wat af met meerdere mensen hiero :)
 
Ik zal je vanavond ook even toevoegen R2-2D, ben bijna elke dag wel even online.
 
Back
Top