What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

20th neogeo shirts

Is dit niet gewoon gaylordstar met een bosje losgekomen schaamhaar aan zn lip?

Maar wat een f#kking prijzen joh, schandelijk :o . Ik laat deze ff over gaan...

Edit: Ronnie, waarom kunnen wij niet direct betsellen bij dit soort knakkers? Kun je evt. met een FPO adres werken? Ik heb ooit iets groots uit de VS besteld en dat naar een FPO in Duitsland laten verschepen (en nee het was geen realdoll).
 
trailblazer800":1as2n29n said:
Is dit niet gewoon gaylordstar met een bosje losgekomen schaamhaar aan zn lip?

Maar wat een f#kking prijzen joh, schandelijk :o . Ik laat deze ff over gaan...

Edit: Ronnie, waarom kunnen wij niet direct betsellen bij dit soort knakkers? Kun je evt. met een FPO adres werken? Ik heb ooit iets groots uit de VS besteld en dat naar een FPO in Duitsland laten verschepen (en nee het was geen realdoll).

Ok, hoe wil je rechtstreeks bestellen ?, de meeste Japanse bedrijven houden al op als je 1 woord engels mailed, het zit een beetje in de japanse cultuur om bang te zijn dat ze je niet goed begrijpen en lopen het liefst gelijk weg als je in het engels iets vraagt.
Dus je bent vaak afhankelijk van bemiddelaars.
Uit nieuwsgierigheid : het eerste shirt kost op die site 4000 yen, (das 33 euro op het moment),
Ik ben benieuwd ; wat voor prijs had je verwacht om het hier in Nederland te krijgen ??
 
Ga toch niet in discussie Ronnie, dan halen ze het toch lekker zelf uit Japan. Veel succes ermee zou ik zeggen voor die paar euro winst.
 
Ken":2t8vnfgh said:
Ga toch niet in discussie Ronnie, dan halen ze het toch lekker zelf uit Japan. Veel succes ermee zou ik zeggen voor die paar euro winst.

Je hebt gelijk, ik ga het niet meer uitleggen ;)
 
Ken":3es5hvli said:
Ga toch niet in discussie Ronnie, dan halen ze het toch lekker zelf uit Japan. Veel succes ermee zou ik zeggen voor die paar euro winst.

Einde discussie! :lol:
 
Ik heb bij die Lordstar ook een neo shirt besteld in het verleden, en dan kan hij wel een plukkie shag op zijn muil hebben, maar maar hij maakt echt professionele prints en kwaliteit shirts.
 
Er zijn meerdere wegen die naar Japan leiden... Gaat erom welke afslag je neemt en hoe scherp de bocht vervolgens is. En als je die kunt afsnijden via HK...

Paar euro p.p., x tig is al snel.... 😉
 
trailblazer800":17uzkt3b said:
Er zijn meerdere wegen die naar Japan leiden... Gaat erom welke afslag je neemt en hoe scherp de bocht vervolgens is. En als je die kunt afsnijden via HK...

Paar euro p.p., x tig is al snel.... 😉

Ok, ik hoor dan wel van je wat de shirts gaan kosten
 
Ik ga het iig proberen, maar weet natuurlijk niet zeker 1of het lukt. Ik heb naat het HK verhaal ook een contactje in Gunma zitten die redelijk handig is ih "begrijpen" van Engels etc. :D

Maar laat duidelijk zijn dat als dit lijkt, het puur voor eigen gebrruik is en misschien voor een paar anderen. Ik ben geen verkoper ala Ronnie en heb ook niet ambitie om dat op enig moment te gaan worden. te gaan worden. 40 pw werken (minimaal) is genoeg voor mij!
 
Goed, ik heb een mail terug uit Japan. De beste kerel wil geen shirts bestellen voor anderen. Is bang dat hij in Japan danwel in NL gezien wordt als handelaar/ondernemer en de nodige formaliteiten om zn oren krijgt.

Errug jammer en volgende keer beter.
 
Nah, liever een mooie AES titel voor dat geld (incl. slight mark up).

Die heeft Tetsuro-san overigens wel voor me gevonden 8)
 
Back
Top