japancollector
Combo Keeper
- Reaction score
- 0
niels":f86y2a46 said:Giel":f86y2a46 said:Al die KLM haat(Ja Niels, daar ben ik weer :lol: ). Ik heb wel goede ervaringen met de KLM, om maar wat tegenwicht in de schaal te gooien.
Weet ik GielErvaringen verschillen. Heb ook horror verhalen gehoord over Lufthansa, terwijl dat meestal ook best goed is.
En van een boel Amerikanen, horror verhalen over JAL... maar ja, dat zijn Amerikanen.
@DreamerNL: Je wil niet weten wat voor ervaringen ik heb met mensen die zeer redelijk klinken over een forum![]()
ik ben verleden jaar naar las vegas met een amerikaanse vliegmaatschappij wat een elende .Geen beenruimte letterlijk scheef moet zitten.net sardientje in blik dat 12 uur lang .Oud en lelijk was vliegtuig werkte met filmdoeken en projectors geen lcd.Daarnaast mag je niet de gordol los doen in amerikaanse vliegtuigen zelfs in de lucht.was zelfs niet een scherm niet kon zien hoe ver je was.
daartegen vind ik de jal de beste vliegmaatschappije eigen tv genoeg beenruimte .Bingo op kleinere vluchten .Groot gangpad.zowel kleinere vliegtuigen (tokyo-okinawa) als grotere heen terug reis