What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

2 player Ikaruga video

Damn, dat ziet er echt strak uit! 2 door 1 persoon! Props voor hem! =D
Echt het ziet er zeer vet uit, lijkt me een leuk spel btw :)
 
OMG!

En ik zit toch te zwoegen op dit level man ... niet normaal meer!!! Deze jongen heeft idd een beetje getrained :)

Zijn er hier nog meer mensen die regelmatig Ikaruga spelen? Ik moet zeggen dat het een toffe game is (tikkeltje overhyped) maar het is gewoon enorm moeilijk. Maar oefening beloont snel!
 
Wauw... dit is hardcore ;)

Ik speel het al een tijdje niet meer en nu word ik nog moedeloos van dit filpje ook.
 
Ik heb bijna met open mond naar dat filmpje zitten kijken. Ik dacht dat het misschien stiekem 2 personen zouden zijn, maar niet dus! D*mn, d*mn!

@Gameholic: yup, ik speel nog geregeld een potje Ikaruga. Persoonlijk vind ik de hype ook wat overdreven (maar dat krijg je als je het over 'Radiant Silvergun 2' hebt :S). Echt moeilijk is de game niet, gewoon een solid shooter.
 
Nou ik vind em echt pittig hoor... ik kom net tot chapter 4 op normal.. en dan kom ik het begin niet door :shock:
 
Ik had het filmpje al eens eerder gezien, zeer knap gedaan.
 
Back
Top