What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. VanDerPlaat

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Was inderdaad een top dag! Ontzettend naar mijn zin gehad!
  2. VanDerPlaat

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Ik heb er zin an jongens! Ben erg benieuwd!
  3. VanDerPlaat

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Nou laat het bluffen maar beginnen dan he? *Ai kunnen we dat nog veranderen? Deze set is denk ik niet zo leuk want dan win ik alles...* Hoe kunnen we de rest oefenen Ed?
  4. VanDerPlaat

    Meeting, toernooitjes of groot toernooi?

    Ik zou ook optie 2 zeggen. Lijkt me een goede balans.
  5. VanDerPlaat

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Dat zou ik ook wel willen weten ja.
  6. VanDerPlaat

    Vreemde arcade cabs, only in Japan

    Prostaat Examinator wint met glans. Sjeez zeg.
  7. VanDerPlaat

    Dimahoo of Gigawing?

    Voor mij ook Gigawing. BAM!
  8. VanDerPlaat

    Indiana Jones barnraid

    Gaaf zeg. Het verschil tussen de Twilight Zone flipperkast before and after is ook echt bizar. Hoe lang ben je bezig met zo'n schoonmaak actie? Moet je ook wel een beetje voorzichtig zijn zeker?
  9. VanDerPlaat

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Bedankt allemaal! Ik moet helaas toegeven dat ik nog niet alle Zelda's gespeeld heb! Ik ben begonnen met Link's Awakening vroeger op de GameBoy en die game zal toch wel altijd een speciaal plekje hebben. Ik ben nu bezig met Ocarina of Time voor de 3DS en hij is echt fantastisch. Ik dacht altijd...
  10. VanDerPlaat

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Ik kom met DLX mee als ik welkom ben!
  11. VanDerPlaat

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    He goedemiddag! Mijn naam is Martin, 31 jaar en ik ben hier gekomen via DLX. Bij hem thuis heel wat uurtjes weggespeeld op de verschillende kasten die bij hem thuis hebben gestaan. Games die me het meest bijgebleven zijn zijn Gigawing (1 en 2) en de verschillende fighters die rouleerde in zijn...
Back
Top