What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Q

    Guilty Gear Peoples

    Die is al sinds 23 oktober uit, psn komt uit aanstaande woensdag.
  2. Q

    Guilty Gear Peoples

    Dat is allemaal leuk en aardig, maar noem het dan geen battle tussen goede spelers :p En speel het niet "for fun", speel het om te winnen en heb plezier in het gehele process. Zet jezelf een doel en ga ervoor, anders word het spel heel snel heel saai. En verder is er niet zoveel nieuws. Alles...
  3. Q

    Guilty Gear Peoples

    Sorry, maar naar verhouding is Steve H geen goede speler. De geintjes die die heeft laten zien in de vid die ik poste, deed ie tegen spelers als FAB, Inoue, en soort gelijken.
  4. Q

    Guilty Gear Peoples

    Ik vind wel dat je een beetje goeie shit van kusoru moet laten zien: En wanneer gaan wij weer eens spelen?
  5. Q

    Guilty Gear Peoples

    Ik heb er persoonlijk niet zo veel problemen mee dat ze deze thread gebruiken hoor. Ik zou dolgraag eens willen zien dat mensen dit spel proberen te spelen. Hoe zit dat trouwens met die GGXXAC+R kast?:D
  6. Q

    NOZOMI GAME CENTER

    10 october zou de GGXXAC release zijn voor psn en xbl. Later komt er een patch die de game dan GGXXAC+R maakt.
  7. Q

    NOZOMI GAME CENTER

    En aanstaande vrijdag dan?:D
  8. Q

    NOZOMI GAME CENTER

    Dus, 20ste komt GGXX AC+ R uit in Japan, hebben jullie hem aanstaande vrijdag?:D
  9. Q

    Guilty Gear Peoples

    En? Is er nog wat gebeurd op jullie front?
  10. Q

    NOZOMI GAME CENTER

    Staat er ook een Guilty Gear XX Accent Core cab?
  11. Q

    Guilty Gear Peoples

    Begrijp ik het goed dat je in #Reload online (tegen noobs) aan het trainen bent om mij in Accent Core te verslaan?
  12. Q

    Guilty Gear Peoples

    Ik had je gelinked naar de framedata, daar staan per character de moves, de frames, damage, tension gain, guard effect en speciale properties.
  13. Q

    Guilty Gear Peoples

    http://www.dustloop.com/guides/ggac/data/ac/select.html Misschien makkelijker :D
  14. Q

    Guilty Gear Peoples

    Yo doc81, kom je nog eens een keer spelen ofzo? Je hoeft je niet te schamen hoor :D
  15. Q

    Guilty Gear Peoples

    Er zit bij die setup ook een irc kanaal.(irc.chatspike.org #reloadonline) Als je daar heen komt dan kunnen we (zodra beide partijen daadwerkelijk aanwezig zijn) spelen. En mijzelf voorstellen online ben ik sowieso niet goed in. Ik ben een Guilty Gear speler met aardig wat toernooi ervaring en...
  16. Q

    Guilty Gear Peoples

    Ok, ik zie je dan wel verschijnen.
  17. Q

    Guilty Gear Peoples

    Nou ja, gezien jij in den haag woont stel ik voor een werkdag avond bij jou :D
  18. Q

    Guilty Gear Peoples

    Ja... dat gaat niet gebeuren... https://sites.google.com/site/ggxxaconline/setup Haal deze, nullDC + mijn netcode speelt een stuk beter dan demul met kaillera shit. Er zit daar ook een irc channel bij waar ik te vinden ben. Als alternatief... ik woon in Berkel en Rodenrijs en ik werk in Den...
  19. Q

    Guilty Gear Peoples

    Hallo, Ik speel GG al een aardig tijdje. Zijn er mensen die zin hebben in AC?
Back
Top