What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rano

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Boertje onder m'kaar.. :lol: ;)
  2. Rano

    [TK] Sony PlayStation 3 60GB model

    Voor 650 verkocht! :)
  3. Rano

    new challenger's gamekamertje

    Nice! Verkoop je Amano World toevallig? :roll:
  4. Rano

    Rano's Playground

    Ik heb er eentje op eBay gewonnen voor 242,50 euro. Toevallig was ie op de NL eBay. Scheelt weer een hoop verzendkosten/importkosten. Renchi.com over deze DS Lite: :) Wel cool als dat echt zo is..
  5. Rano

    Folding@Home

    Naar aanleiding van jouw topic toch maar een geinstalleerd. Relaxed dat er nu wel een optie bij zit om je console automatisch uit te laten schakelen. Ik zal hem nu vaker voor het slapen gaan even op Folding zetten. Dat ie zich naar 3 uur automatisch uitschakeld. Tof!
  6. Rano

    [X360/PS3] Burnout Paradise

    Wie heeft de demo al gespeeld? Ik was altijd een Burnout fan tot en met deel 3. Daarna hoefte het van mij niet meer zo. Maar deze nieuwe game is echt te vet. Het bestuurt echt heerlijk. Je gaat online zonder dat je het merkt. Iemand die ook de volledige game gaat halen?
  7. Rano

    New Astro City cabs

    Ik wil graag CvsS2 op de Naomi spelen. Is dat een goede combo?
  8. Rano

    Rano's Playground

    Nou, ik ga ook maar eens een fatsoenlijk topic maken over mijn aankopen en kamer. Info en foto's komen even wat later. Als eerst mijn laatste aankopen van 2007: Aangezien ik mijn DS Lite aan mijn broertje had verkocht, had ik een nieuwe nodig. En ik ben nou eenmaal gek op afwijkende edities...
  9. Rano

    Omedeto!

    Jij ook een gelukkig nieuwjaar :) Hoe is nieuwjaar in Japan? Wordt daar veel aan gedaan?
  10. Rano

    Allemaal een goed 2008 toegewenst^^

    Gelukkig nieuwjaar! Hopelijk wordt dit jaar het jaar dat Nozomi meer casuals mag aantrekken :lol: ;)
  11. Rano

    Folding@Home

    Ik vind het een goed initiatief. Maar ik doe er zelf niet aan mee. Klinkt misschien stom, maar ik vind het zonde om mijn PS3 aan te laten staan als ik er niet op bezig ben.
  12. Rano

    Top 10 2007

    1, Call of Duty 4 2, Super Mario Galaxy 3, Final Fantasy XII 4, BioShock 5, Okami 6, Forza Motorsport 2 7, God of War II 8, Ratchet & Clank: Tools of Destruction 9, Ninja Gaiden Sigma 10, Halo 3
  13. Rano

    Verwachtingen 2008 Top 10!

    1, Super Smash Bros. Brawl (Wii) 2, Grand Theft Auto IV (PS3) 3, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) 4, Mario Kart (Wii) 5, Devil May Cry 4 (PS3) 6, LittleBigPlanet (PS3) 7, Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure (Wii) 8, Brothers in Arms: Hell's Highway (X360) 9, Banjo Kazooie...
  14. Rano

    [TK] Sony PlayStation 3 60GB model

    Ik verkoop mijn Sony PlayStation 3 60GB. Je weet wel. Die met backwards compatibility :) http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230208266036
  15. Rano

    Gran Turismo 5 Prologue

    Jup. Ik heb de game ook. Hij speelt lekkerder dan GT3 en 4. Het ziet er ook echt schitterend uit. Het enige waar ik me nu nog aan stoor zijn die irritant piepende (schreeuwende, krijsende) banden en het ontbreken van een schademodel. Voor de rest, heerlijk.
  16. Rano

    New Astro City cabs

    Ik ben net terug van een weekje vakantie. Vandaar dat ik niet heb gereageerd. Net als Ken ben ik benieuwd naar het totale plaatje. Tot nu toe ziet het er allemaal erg goed uit. Ik ben benieuwd en nog steeds erg geinteresseerd.
  17. Rano

    New Astro City cabs

    @ruderudie: Ik doe mee. Ik wil al zo graag een vette cab. En New Astro's zijn helemaal volgens mijn smaak. Ik neem aan dat het geen nieuwe zijn? Ik ben zo groen als gras m.b.t. cabs. Maar ik doe met je mee. Ik wil zo'n cab. Importeer ik later zelf wel zo'n board.
  18. Rano

    Einde van Xbox360?

    Hoezo is PSN kansloos? Ik ondervind echt geen problemen. Het werkt iets minder slick dat Live. Maar het geen waar het bij mij om gaat (online gamen) werkt perfect. Call of Duty 4 is veel stabieler op de PS3 dan op Live. Bovendien werkt Sony aan updates die het XMB in een game kunnen aanroepen...
  19. Rano

    New Astro City cabs

    Met New Astro City wordt alleen de cab bedoeld toch? Dus zonder systeem als Naomi? Wel met display?
  20. Rano

    ps3 import vragen

    Ik zie ook niet echt een reden. Op de Ceramic White in Japan na dan :P
Back
Top