What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ZiEk

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    WTF zoveel kasten bijelkaar, lang niet meer gezien zo iets :shock:
  2. ZiEk

    Game veiling aantal uur te gaan (some rare stuff)

    Inderdaad een leuke veiling, iemand hier ervaring met die website? wat de extra kosten zijn enz.
  3. ZiEk

    Interest check: Custom Balltops.

    thanx voor antwoord en extra info :) 2 delig is ook echt een goed idee voor 2 kleuren. en true al het werk wat je doet is al meer dan 5 euro per stuk waard.
  4. ZiEk

    Street Fighter V

    pre order 60eu en krijg ooit de beta en later ooit de game >.< zag ik laats. Capcom tactics en suicide chips. game ziet er leuk uit.
  5. ZiEk

    Interest check: Custom Balltops.

    Ziet er goed uit. De draak is scherp :D Kan het geschuurd worden zodat het wat gladder word? Je zou het ook altijd nog kunnen nabewerken met bijvoorbeeld transparante epoxy om de gaten te vullen. Of twee kleurig printen, bijvoorbeeld bal zwart, draak rood. 1mm is ergonomisch gezien wel...
  6. ZiEk

    Interest check: Custom Balltops.

    wauw dit is echt nice! Ben benieuwd naar je prints.
  7. ZiEk

    Tonton XL club -13-15th March - Amsterdam

    Ik vond het een prima uitje, drukte maakte het wel beetje lastig om rond te lopen en dingen te spelen. Maar ik heb me goed vermaakt, vrienden gezien en gemaakt. De sfeer was zeker goed ook doordat van alles binnen kom lopen in een top locatie. Ook lang achter die Street Fighter gehangen ,waren...
  8. ZiEk

    Tonton XL club -13-15th March - Amsterdam

    Ga er morgen heen :D Zag dat Rlok castlevania op facebook heeft gepost en die wil ik wel spelen. De prijs per token vond ik ook al meteen teveel, dus maar niet zo snel game over krijgen :P
  9. ZiEk

    King of Chinatown [docu]

    wong kun je ook live kijken ±D docu is te grappig triforce blijft ook the grappig
  10. ZiEk

    Street Fighter V

    Vandaag de teaser gezien :D Vooral onder de indruk van level design. Vuk ik wil deze game! re-up: http://www.dailymotion.com/video/x2bthf ... videogames
  11. ZiEk

    2 PSVita games voor 15,- euro

    wat is die kick off game eigenlijk?
  12. ZiEk

    Steamgames te koop/ruil topic

    ziet er goed uit, soort cs > cod
  13. ZiEk

    Steam

    ja steam is echt huge aan het worden. Mijn ps3 is al een tijd dood, maar steam heeft mijn game leven gered met onder andere Street Fighter, Counterstrike en Dark Souls. Summer en Winter sales zijn echt te nice en dat je ook nog in items kunt handelen om meer games te kopen is ook te grappig.
  14. ZiEk

    Mercenary Kings

    Prima game, zelfs met early access, uren te spelen
  15. ZiEk

    Guilty Gear Xrd -SIGN-

    ja word dik spelletje nu nog testament erbij pleez
  16. ZiEk

    EUROCADE 2013 - 14 en 15 september - Hilversum

    mooie locatie, zat op school in Hilversum en ben ook ooit weleens naar het museum geweest, echt top.
  17. ZiEk

    Beste wensen voor 2013

    beste wensen.
  18. ZiEk

    NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december

    NeoGeo X - Gold Limited Edition damn ziet dat er sick uit, echt met ninja master erbij en die docking bay. Gaat ie ook in NL verkocht worden ?
  19. ZiEk

    Lokaties Air Hockey tafels

    Cirsus in zandvoort heeft er eentje, weet niet of ze nog bestaan. Het is zo een zwarte met UV dacht ik.
  20. ZiEk

    CPS3 suicide fix doorbraak?

    dat zou wel mooi zijn :D
Back
Top