What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Fijn dat het goed is aangekomen Anton! :) Ja beter teveel onderdelen dan te weinig. Kijk maar wat je kan gebruiken, wat over is mag je een keer teruggeven bij een volgende Nozomi meeting ofzo. Succes met opbouwen!
  2. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Anton, je spullen zijn ingepakt hoor! Vanavond gaat de doos op de post.
  3. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Ziet er al goed uit Anton! Morgen ga ik de spullen inpakken en versturen, gisteren en vandaag nogal druk met verjaardagsfeestjes van mijn dochter en visite enzo :)
  4. joeks

    Meet The New Kings of Kong

    Thanks, had ik nog niet gezien :)
  5. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Zou cool zijn als je de poten vanavond al kan choppen. Dan kan je hem weer een beetje gaan opbouwen he. Word nog eens wat met dat ding :) Wat voor dingen heb je nog meer nodig?
  6. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Zou mooi zijn als je je cab hiermee een eind af krijgt :) Dat verdient die Naomi wel. Card-readers gebruik ik zelf ook niet. Weet ook niet of ze bijvoorbeeld compatible zouden zijn met Mario Kart, maar denk het niet. Deze komen van Virtua Strikers kasten.
  7. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Hoi Anton, Ik heb even een foto gemaakt van de Naomi onderdelen die ik nog heb. Zitten een aantal dingen tussen die je vast niet nodig hebt, ook aangezien je een MS9 monitor gebruikt ipv een standard Naomi monitor en voor Jamma gaat ipv JVS. Ik denk dat de bekabeling compleet is, op de GD-Rom...
  8. joeks

    Sombetzki's import bruid restauratie topic

    Hoi Anton, lekker bezig! :) Ik heb aardig wat Naomi onderdelen liggen. Heleboel bedrading, volgens mij ook voeding en I/O tray. Ik zal vanavond eens een foto maken van alles wat ik heb. Als je het kan gebruiken mag je het kosteloos hebben.
  9. joeks

    Daytona USA in NL, building the ultimate racer...

    Ik vind hem mooi maar volgens mij vind Paul McCartney het niets.
  10. joeks

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Wow super nice Ken!
  11. joeks

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Wat een super dag! Heb me ontzettend vermaakt met alle games en mensen die ik ontmoet heb. Ondanks mindere graphics dan Outrun 2 is Daytona met een aantal man echt ongelofelijk cool :) Dank aan de organisatie, volgende keer ben ik er weer bij!
  12. joeks

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Goed punt, ik heb het adres ook nog niet :) Kan je mij dat ook even PM'en Ken?
  13. joeks

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Ik zag dat ik er nog niet bij sta, bij deze, ik wil er graag bij zijn :)
  14. joeks

    Chihiro Midi motor drive board kabeltje

    Bedankt voor julie replies :) Ik stuur je even een PM Pascal!
  15. joeks

    Chihiro Midi motor drive board kabeltje

    Ik heb afgelopen week mijn Chihiro systeem en een Midi motor drive board binnengekregen (voor Outrun 2). Mis schijnbaar enkel nog een kabeltje die niet standaard in mijn Nascar cabinet zou zitten. Ik weet niet precies hoe dat kabeltje eruit moet zien, maar de kenners weten direct wat ik bedoel...
  16. joeks

    Gefeliciteerd Asure!

    Gefeliciteerd Asure!
  17. joeks

    Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

    Hmm ja daar zit wat in Hasan en Arjan. Maar ik ben al blij dat het werkt, op de item button na dan. Zodra ik vorderingen mbt de item button heb laat ik het weten. Het idee is voorlopig om te swappen tussen Mario Kart en Outrun, tot ik er misschien ooit een tweede racer bij heb. Hasan, over die...
  18. joeks

    Gezocht: Sega racer Up/Down shifter

    thanks, ik PM je even! :)
  19. joeks

    Gezocht: Sega racer Up/Down shifter

    Hoi Arjan, Geldt het aanbod voor kabeltje maken nog, ook al neem ik het Drive board niet van je over?
  20. joeks

    Gezocht: Sega racer Up/Down shifter

    Goede Midi board heb ik ook al liggen, gelijk met de Chihiro. Kabeltje inderdaad nog niet. Ik zou niet eens weten hoe dat eruit moet komen te zien eigenlijk, heb het Midi board nog niet geprobeerd aan te sluiten. Zag de OR2SP CF setup bij Videotronics inderdaad. Is wel het mooiste ja. Maar had...
Back
Top