What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. P

    Mushiking conversie project!

    edit nvm ik kan niet lezen:P! Leuke cab ben benieuwd wat je ervan maakt :D
  2. P

    RKLOK Work in Progress

    ik zie 1 NACje er tussen staan ;D Hoe heten die 2 cabs 'facing eachother" naast dat kleine blauwe kapje (klein cabinetje) (Ze hebben beide een vlakke voorkant :o)
  3. P

    Custom arcade 2001: A Space Odyssey by Stanley Kubrick.

    Inkoppertje....iets met joystick
  4. P

    (blanco) ARTWORK SEGA Naomi Universal/Netcity

    Ik heb er even na gekeken helaas is het niet een 2 player panel. Het autocad document kan ik niet openen. Ik kan wel overweg met autocad dus misschien moet ik dat eens installeren :o Psykick had jij toevallig niet custom artwork ooit gemaakt (zwart met witte letters en een rode lijn) en schmup...
  5. P

    Custom arcade 2001: A Space Odyssey by Stanley Kubrick.

    Ik was door custom arcade stick topic aan het bladeren en toen kwam ik deze custom made cab tegen! en seriously echt impressive shit, dus dat moet gedeeld worden dus hierbij
  6. P

    (blanco) ARTWORK SEGA Naomi Universal/Netcity

    Awesome!! Ben benieuwd :) dan alleen nog de zwarte side panels :o
  7. P

    (blanco) ARTWORK SEGA Naomi Universal/Netcity

    Ik hoop dat dit de juiste plaats is om te posten ;o Ik ben op zoek naar een blanco artwork templates voor deze cabinet maar kan nergens illustrator/psd bestanden vinden. Ik vroeg mij af of iemand blanco ARTWORK heeft, ik heb wel wat kunnen vinden maar helaas niet alles :( Mooiste perfecte...
  8. P

    forum technish vraagje mbt p.m.

    Ik heb een nozomi member een pm gestuurd en nu staat hij bij outbox en niet bij sent items. Is het berichtje nu verstuurd of doe ik iets verkeerd en moet ik hem op 1 of andere manier alsnog vanuit mijn outbox versturen? grtz Paulus
  9. P

    Otaku request container ?!?

    Keep um coming haha! Zo'n New Astro City lijkt mij ook super vet echter geen idee hoe duur die zijn:0
  10. P

    Psykick's Arcade sale

    Thnx voor de hulp en suggesties maar maat van mij wilt er geen extra werk aan hebben. Zal gelijk tegen hem zeggen dat er wat werk bij komt kijken om beetje mame/hyperspin werkend te krijgen en daarnaast ook hardware matig het een en ander moet worden gedaan. Dus niet plug and play. (iets waar ik...
  11. P

    Gratis : Sony PVM monitor 2130 QM

    oooh interessant 516x490x482mm w h d even kijken of ik eventueel plek voor heb!!
  12. P

    Psykick's Arcade sale

    een maat van mij is geintresseerd! maar wil eigenlijk een pc als hardware hebben. Heb jij toevallig ook kant en klare MAME pc's nog ergens liggen die in de naomi kunnen of komt daar te veel bij kijken Psy :oops: ? Oude games Spikeout/Neogeo games etc :o
  13. P

    Xbox 360 in arcadekast

    ooh dat klink interessant vernuftig! plz share!
  14. P

    RKLOK Work in Progress

    wat een gaaf ding!!! komen deze ook in 6 button variante voor (standaard 2x6 player panel?)
  15. P

    Game capture HD playstation 3 gameplay

    Afgelopen week een Elgato Gamecapture HD aangeschaft! Zie onder het resultaat!! http://www.youtube.com/watch?v=KGiETFcY ... ata_player Easy to use! Zal binnenkort meer uploaden voorzien van Engels commentaar:) als er vragen zijn over de elgato beantwoord ik ze graag. Tot nu toe zeer leuk...
  16. P

    5 consoles en versies in 1! Hyperkin's Retron 5

    http://www.engadget.com/2013/06/11/hand ... ic-consol/
  17. P

    Naomi Universal restauratie project - Monsutāte

    cotje heeft mijn naomi opgeknapt misschien dat je daar wat tips uit kan halen. (hij heeft namelijk ook de poten ingekort en verder ook makkelijk kabelmanagement geintergreerd zodat hij makkelijk in 2 delen vervoerd kan worden)
  18. P

    Vintage vault

    ik zag deze langs komen op imgur! dacht dat nozomi members wel kunnen waarderen http://www.reddit.com/r/gaming/comments ... _basement/
  19. P

    gezocht resident evil

    :O Ik heb misschien RE4 voor de gamecube ergens liggen (amerikaanse versie met mooier artwork :P)
  20. P

    hyperspin software en cabinet bouwen

    rekening houden met de zwaarte van zelfbouw arcadekast is ook belangrijk. Stel je moet dat massieve dingen vervoeren de trap op of af? Dus houd er rekening mee met het maken van de kast! Verder is hyperspin vooral de directory paths nalopen. 1) Locatie rom bestanden 2) Locatie emulatoren Wat...
Back
Top