What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. T

    Gotek floppy emulator in Amiga 1200

    Gewelig. Eindelijk van die rotfloppy's af. Die 3,5 disks gaan altijd stuk :|
  2. T

    Sega model 2 vraagje

    Weet ik, er zit een jamma verloop aan 8) Probleem zat in de loom van mijn kast.
  3. T

    Sega model 2 vraagje

    Lag dus aan de draden van +5 en gnd..... Onze chinese vrienden die jamma kabelbomen maken lijken dikkere draden te gebruiken voor de voedingen. Niet dus, isolatie is dikker maar het draadje zelf is lekker dun :evil:
  4. T

    Feedback

    +1 voor Ratson, bedankt.
  5. T

    PS4 topic

    Gta 6 8) Dan komt er waarschijnlijk een ps4 hier.
  6. T

    PS4 topic

    Je vergeet de lasers van de ps2 :lol:
  7. T

    PS4 topic

    Ja, ik wacht wel tot ze weer bij bosjes stukgaan. Goedkoop een kapotte halen, 2keer per jaar reflowen met de verfstripper en gaan 8)
  8. T

    Sega model 2 vraagje

    Wat gaat er in de regel stuk aan die pcbs dan? Ik twijfel of het aan mijn voedingen ligt, power drift en hang on draaien prima op die voeding. Die twee lijken me ook redelijk zwaar.
  9. T

    Sega model 2 vraagje

    Ik heb hier een Dead or Alive pcb liggen die ik met geen mogelijkheid aan de praat krijg. De 5v wordt naar 4,13 getrokken op een standaard arcade voeding. Mijn Naomi voeding trekt hem ook niet. Hebben deze pcb's een extra zware voeding nodig?
  10. T

    Te koop: sega dreamcast

    Gereserveerd 8)
  11. T

    Te koop: sega dreamcast

    Complete dreamcast in de aanbieding met scart en voedingskabel, 1 controller, rumble pack en losse vmu zonder dekseltje. Met de spellen Power Stone (compleet) en Virtua Tennis (disc only). Virtua Tennis heeft een kras waardoor hij vastloopt in het intro filmpje. Als je het filmpje wegdrukt is...
  12. T

    GND vraag (met de PS360+)

    Maakt niets uit, gewoon de gnd draden die je hebt aansluiten op een of meedere gnd pins.
  13. T

    Feedback

    +1 voor Beau. Helemaal top gegaan.
  14. T

    Zelda Event (19 oktober 2014)

    Dragon's lair op de cdi is de beste port. Ik had het over zelda he :lol:
  15. T

    Zelda Event (19 oktober 2014)

    4 uur lang Zelda op een CDI spelen...... Is iemand dat ooit wel eens gelukt???
  16. T

    Te koop: midway 280 zzzap

    Slotje, verkocht 8)
  17. T

    Monitor vraagje

    Thanx, gaan we doen :D
  18. T

    Monitor vraagje

    De h-size en v- size in mijn sanwa 29e31s verlopen als de monitor opwarmt. Koud is het beeld rondom ongeveer een centimeter te klein, na een half uurtje is het beeld goed. Is dit op te lossen met een capkit?
  19. T

    Te koop: midway 280 zzzap

    Gereserveerd tot zondag
Back
Top