What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Update. Pin 27 werkt wel maar heel even helaas. De psu heeft blijkbaar niet genoeg vermogen meer want de rode led op de psu valt uit en ik krijg enkel zwart beeld met strepen. Zonder belasting van een pcb bord brand de led wel. Je hoort ook een lichte 'hiss'. Power supply defect of contacten...
  2. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Even een update. Monitor (ms8) werkt. Diverse jamma borden geprobeerd en de borden die direct op de jamma edge zitten werken perfect. Borden met een extra adapter naar jamma waren out of sync dus het ligt blijkbaar aan de adapters. Dit was een system 8 en system 16 adapter. Volgens diverse...
  3. MarioSanchez

    GROOTformaat printer

    Woww wat een ding! Gaaf Chris :D
  4. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Zou kunnen. Ik heb 't nagekeken maar de remote functioneert prima en verloopt voor zover ik kan zien niet.
  5. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Ga ik doen, thnx :D Blijkt een veel voorkomend probleem bij de ms8 en ms9 monitoren.
  6. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Dat zou idd ook kunnen maar deze draait op 15khz Pascal dus dat kan t probleem niet zijn. Jij had het over video gnd op pin 14. Zie hier Pascal: viewtopic.php?f=4&t=5837&start=25 En hier mijn system 8 adapter: Spreekt voor zich denk ik. Verbinden met aarde op pin 1/2 of 27/28 van de adapter...
  7. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Volgens mij is dat het remote board van een ms8. Goed opgemerkt Pascal :-) Hoe dan ook, een prachtige monitor.
  8. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Dat is me wel vertelt maar dat begin ik me nu ook af te vragen. Dat zou het idd ook kunnen zijn. Nog niet gekeken want wat me wel opviel is dat er van de jamma loom een los draadje zit die niet op de connector bevestigd is. Ground?
  9. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Even wat geïnformeerd. Ik heb onderstaand paneel met 6 pots ipv 4 aan de rechterkant waarvan 2x hold maar als ik er aan draai lost het nog niks op. Beeld blijft out of sync. Alsnog die h.h.15 uitproberen?
  10. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Geweldig Sp33dFr34k. Bedankt voor je hulp! Ik ga morgen aan de slag en ik zal laten of en hoe het is opgelost.
  11. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Monitor is horizontaal georiënteerd dus voor zover ik begrepen heb vd manual zit het paneel met oa hhold15 links onder. Klopt dit?
  12. MarioSanchez

    PascalP's Mancave

    Nice space Pascal!
  13. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Ik ga morgen kijken Pascal. Dit moet t zijn, thnx! Borden zijn 15.
  14. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Bedankt Sp33dFr34k. Dus de bezel moet er af en dan kan ik bij de pots? Kan dit spontaan gebeuren?
  15. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Beste leden, Ik heb op dit monent problemen met de monitor (ms9) van de NAC. Heb een aantal pcb borden geprobeerd op diverse jamma adapters maar beeld is en blijft out of sync van links naar recht. Geluid werkt en er zit leven in maar geen stilstaand plaatje. Op t control panel ook de h/v pos...
  16. MarioSanchez

    Feedback

    +1 voor psykick, altijd prettig zaken doen :-)
  17. MarioSanchez

    WTB: Wonderboy 1 pcb (bij voorkeur origineel)

    Reeds gevonden met dank aan Hasan en Chris. Top heren :-)
  18. MarioSanchez

    WTB: Wonderboy 1 pcb (bij voorkeur origineel)

    Graag Chris, bedankt. Heb er wel wat voor over dus ik hoor graag van je. Ik ga even kijken waiwainl, ook jij bedankt :-)
  19. MarioSanchez

    WTB: Wonderboy 1 pcb (bij voorkeur origineel)

    Kweet 't. Vandaar mijn actie hier :-) Bedankt Anunaki
  20. MarioSanchez

    WTB: Wonderboy 1 pcb (bij voorkeur origineel)

    Ken of heb je iemand die zijn of haar Wonderboy 1 pcb verkoopt, please let me know. Bedankt.
Back
Top