What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. legztec

    Halo 3

    Halo 2 had 8 pagina's en een 9,8 Maar credibility verliezen ze toch niet omdat de meerderheid aan het circus meedoet En het publiek geeft inmiddels al gemiddeld een 8.4.
  2. legztec

    Halo 3

    Sinds waneer gaan we uit van scores van IGN?? http://xbox.ign.com/objects/482/482228.html Goed voorbeeld van een spel dat ik niet meer dan 2 uur gespeeld heb voordat ik het zat werd. En wat betreft de campagne is echt wel degelijk gaande. Ik hoor al een week lang op 3fm dat je m kan winnen en...
  3. legztec

    Halo 3

    Lol... Zijn jullie allemaal al gebrainwashed? Kan iemand mij vertellen waarom Halo 3 nou zo goed zou moeten zijn? Ik heb me nog niet met deze game bezig gehouden maar zonder dat ontkom je niet aan de hype en aandacht van dit spel. Nu heb ik al heeeel veel voorbij zien komen maar heb nog...
  4. legztec

    Jouw ultieme set-up

    Goeie ouwe Super Neo 29 met AW en een high end PC met ultimarc J-pac setup
  5. legztec

    Wat spelen jullie op dit moment?

    Maverick hunter X op de PSP Ik ben overnieuw begonnen en heb dit keer wel de moeite genomen om hem uit te spelen. Nu kan ik dus overnieuw beginnen met vile ipv Megaman. Goed spel BTW
  6. legztec

    Maandelijkse kosten van een verzamelaar

    Gewoon wat er aan het eind van de maand over blijft. Soms iets meer :P
  7. legztec

    TK Sega Naomi + Ikaruga

    Heb m nog steeds liggen en mag voor 300 euro weg.
  8. legztec

    TOP 5 2D fighting games

    1: Street fighter 2 2: Samurai Shodown 2 3: King Of fighters 96 4: Neo Geo Battle coliseum 5: Street fighter alfa 3
  9. legztec

    Goede RGB Scart kabel voor Playstation 2 zoektocht

    Tis vrij simpel: http://www.gamesx.com/hwb/co_Scart.html Zie pin 17, 19, 20. Scart is ontworpen om als compleet audio video koppeling tussen apparaten destijds. Niet alle apparaten hebben RGB mogelijkheid vandaar de composiet pins.
  10. legztec

    Goede RGB Scart kabel voor Playstation 2 zoektocht

    Ik zie hier overal rgb staan maar hebben julie het dan over rgb scart? Scart heeft namelijk ook gewoon composiet composiet pinnen dus kijk uit dat je niet genaaid word met een composiet scart kabel. En het lijkt me vrij sterk dat je veel verschil ziet in rgb kabels onderling.
  11. legztec

    final fight

    Ik denk dat het ook een stukje verwachting is. Ook al moet ik zeggen dat veel films idd echt cash ins zijn. Doom vond ik wel een grappige film eigenlijk. Niet veel slechter dan het spel eigenlijk :P Leuke eyecandy maar 13 uit een dozijn.
  12. legztec

    Stelling: Gaming is saai

    Heb je het weer buiten gezien??? Is ook niet gek dat je dan een gamedip krijgt :P Wat betreft leeftijd.... ik ben nu 28 en speel net zo graag als dat toen ik 14 was. Ik moet zeggen dat ik weer zin in Raiden 3 heb gekregen. Het aanbod van nu is minder spannend lijkt wel. Heb uit verveling C&C 3...
  13. legztec

    Wat voor telefoon gebruik je?

    samsung x830. Een MP3 speler met bel functie :P Daarvoor D500.
  14. legztec

    namco system 246 jamma (b) pcb kit miskoop of niet

    Het beruchte Capcom Fighting Jam is ook op dat board gemaakt.
  15. legztec

    NEOGEO @ Wii

    Echt super man. Ik las het op neo-arcadia.com Als er wat meer games komen zal ik thuis ook een WII onder de TV hebben staan
  16. legztec

    TK Sega Naomi + Ikaruga

    Ik dacht aan 450 euro.
  17. legztec

    TK Sega Naomi + Ikaruga

    Te koop: Sega Naomi Inbegrepen: -Mainboard -GDrom drive -Ikaruga GDrom + chip -Voeding -Jamma converter -Benodigde bekabeling Evt te ruil tegen een van de volgende AW games: Fist of the north star Kof XI Samurai Shodown Tenka
  18. legztec

    computerbeurzen

    Ziet er goed uit! Ik denk dat ik ook ff kom kijken aangezien ik vrij dicht in de buurt woon.
  19. legztec

    Wat zijn jouw favoriete Coin Ops van weleer?

    Voor mij heeft KOF 94 het meeste guldens gekost. Dat spel kwam bij ons in de snackbar en altijd als ik daar langs kwam moest ik ff spelen. (ff = todat mijn vrienden me er achter wegtrokken of als de guldens op waren :P ) Samurai shodown,Ghost pilots, Last resort en Fatal fury denk ik daarna...
  20. legztec

    2 weken Tokyo

    Tnx :P Maar dat is nog sneller dus niet te doen.... September dan maar :)
Back
Top