What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Rorsach

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik kan ook niet zeggen dat dat ding er echt stabiel uitziet. Zodra je een beetje fanatiek gaat hangen aan die joysticks komt die hele kast naar voren gepleurd. Dood door arcadekast.
  2. Rorsach

    prijsindicatie mvs cartridges

    Dit zijn wel US prijzen (van Neo-Geo.com), maar het klopt wel zo ongeveer volgens mij: http://neo-geo.com/mvs/mvs.html
  3. Rorsach

    Mijn derde prinsesje is gearriveerd ;)

    Gefeliciteerd man. Ik moet er niet aan denken om nog een derde te nemen, 2 is voor mij meer dan zat.
  4. Rorsach

    Sega Nascar op MP

    Het is een halve twin: Leuk speelgoedje, Sega Hikaru mobo.
  5. Rorsach

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hier is nog iets leuks voor Jiggy: http://www.ebay.co.uk/itm/Sega-Ferrari- ... 500wt_1202 Een dedicated F355 cab zonder reserve. Had ik maar de ruimte.
  6. Rorsach

    Atomiswave vragen

    Alleen de berekening van de pond-->euro op zijn site klopt niet helemaal. Als je de prijs in euro's vraagt kost dat ding opeens 135 euro.
  7. Rorsach

    Mame pc en arcade monitor

    Als je kaart geschikt is, is het een werkje van 2 minuten. Ik heb zelf een oude 7600GT aangeschaft van marktplaats voor 2 tientjes. Lijst van geschikte kaarten (aanrader zijn 7600GT of HD4350, beide goed en goedkoop): http://community.arcadeinfo.de/showthre ... afikkarten
  8. Rorsach

    Mame pc en arcade monitor

    Shit, de NAC heeft geen 31 Khz monitor, helemaal vergeten. Dan kan je gewoon de JPAC gebruiken, maar dan moet je de grafische kaart softmodden met Soft15Khz. Dit zorgt ervoor dat de PC het juiste signaal doorgeeft. De JPAC controleert dat signaal dan, alvorens het door te geven aan de monitor...
  9. Rorsach

    Mame pc en arcade monitor

    JPAC is ideaal hiervoor. Gewoon de bestaande Jamma connector hierop aansluiten en de JPAC met USB aansluiten op je PC. Je kan met behulp van de JPAC software elke knop en/of knoppencombinatie programmeren (standaard al gebeurd voor een aantal combinaties zoals P1+P2 = ESC etc.) De PC kan verder...
  10. Rorsach

    Animo check : Wie is in de markt voor een nieuwe Vewlix L?

    En bij de Vewlix kan je monitor draaien, bij de Lindbergh niet.
  11. Rorsach

    Atomiswave vragen

    Ik wacht wel tot jij de jouwe moe bent. Dan neem ik hem wel over voor 100 euri ;)
  12. Rorsach

    Animo check : Wie is in de markt voor een nieuwe Vewlix L?

    Prachtig apparaat. Nu alleen het geld nog ;(
  13. Rorsach

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Zot. Zal ik vanavond komen helpen met uitpakken?
  14. Rorsach

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Imageshack sucks.
  15. Rorsach

    19-11-11 Nozomi-meet in Apeldoorn

    Ik kreeg net op m'n flikker van mijn vrouw toen ik zei dat ik 19 november naar Apeldoorn wilde. Bleek ik de 60ste verjaardag van mijn schoonmoeder te zijn vergeten en ik denk niet dat ik daar onderuit kan komen, hoe graag ik ook zou willen :(
  16. Rorsach

    19-11-11 Nozomi-meet in Apeldoorn

    Godzakkes, kan je niet wat dichterbij komen wonen ;)
  17. Rorsach

    Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

    Toch eens ff langswippen ;)
  18. Rorsach

    WTB: Cheapo Dreamcast VGA Box

    Oy, free shipping ---> besteld Hopen dat ze wat sneller versturen dan Dealextreme.
  19. Rorsach

    WTB: Cheapo Dreamcast VGA Box

    Yup, daar ging de link van Umdlye ook al naar toe, ik snapte de hint al wel ;)
Back
Top