What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. vwbabe84

    Hall of shame

    Echt heel verschrikkelijk had er nog 1 op zolder liggen ofzo en dacht dat kan wel. :?
  2. vwbabe84

    Vrouwen en arcade

    Gelukkig was ik al een gamer toen wij elkaar leerde kennen. Af en toe speelde ik op een arcadekast als ik er 1 tegen kwam op vakantie of Scheveningen. Onze eerste kast was een gauntlet en vind het alleen maar leuk om een kast in huis te hebben en af en toe lekker een potje pariodus te doen. De...
  3. vwbabe84

    fotos gameroom (garage)

    Ik heb die harley game echt al lang niet gespeeld.
  4. vwbabe84

    Hall of shame

    viewtopic.php?f=5&t=4737
  5. vwbabe84

    Iemand zin in een slopend ritje UK?

    Een scooter ongeluk is niet zo mooi. Hopelijk voel je snel beter.
  6. vwbabe84

    Sphere gefeliciteerd !!

    Gefeliciteerd :D
  7. vwbabe84

    Iemand zin in een slopend ritje UK?

    Ik hou van roadtrips doe ik al vanaf het moment dat ik een rijbewijs heb. Naar automeetings of leden van neo- geo.com opzoeken. En heb familie in Engeland en niets gepland dit weekend. :D
  8. vwbabe84

    Gefeliciteerd Lorre001!

    Gefeliciteerd :D
  9. vwbabe84

    Iemand zin in een slopend ritje UK?

    Dan hoor ik nog wel of het allemaal gaat lukken. Dan ga ik gewoon mee :D stuur je een pm
  10. vwbabe84

    Iemand zin in een slopend ritje UK?

    Ben regelmatig in engeland geweest maar nooit zelf gereden. Kan meer sjouwen als dat het lijkt 😉 Dus weet niet of je er iets aan hebt maar heb nog geen afspraken staan.
  11. vwbabe84

    NGC Event II: Out of Space!

    Had je verwacht dan mij te kunnen verslaan :D
  12. vwbabe84

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Tuurlijk zijn wij van de partij. Zal mijn vriendin ook weer vragen ze heeft zich goed vermaakt.
  13. vwbabe84

    NGC Event II: Out of Space!

    Je mag van mij altijd foto's plaatsen :D Vind het altijd leuk ze terug te zien. Ratson heeft inderdaad een fijne dag gehad en is blij dat hij toch gekomen is.
  14. vwbabe84

    NGC Event II: Out of Space!

    Jongens weer bedankt voor een super event. Hier wat foto's:
  15. vwbabe84

    Tekken card tournament

    Ze hebben helaas veel balance updates gedaan die niet ten goede komen van de game. Kaarten verzamelen blijft altijd leuk maar doe ik ook wat minder is toch een dure hobby 5 kaarten voor 4 euro.
  16. vwbabe84

    NGC Event II: Out of Space!

    We komen zeker mijn vriendin komt hier vanavond slapen zodat we zeker op tijd zijn. Alleen moet Aileen om half 6 op de trein worden gezet in zoetermeer ivm etentje.
  17. vwbabe84

    NGC Event II: Out of Space!

    Gelukkig heb bijna ik elke game op de lijst wel gespeeld. Zag dat wij er dubbel op staan mag 1x gyspyqueen en 1x wause van maken. En Aileen wil liever Rooms genoemd worden doen al haar vrienden. 😉 Ze heeft niet veel shooter ervaring maar is wel een gamer. Ik ga samen met Rooms rond 18.00 weg...
  18. vwbabe84

    NGC Event II: Out of Space!

    Wij komen zeker met zijn drieen: Ratson Vwbabe84 En mijn vriendin Aileen andere Aileen als vorige keer. ;) eventueel nickname Rooms
  19. vwbabe84

    RKLOK Work in Progress

    Echt een superkast heerlijk om een keer gespeeld te hebben. :D
  20. vwbabe84

    Happy Birthday mr. CEO of Nozomi.nl

    Nogmaals even via hier van harte Ken.
Back
Top