What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. retrocab

    te koop motor driver board en sound board uit club kart

    te koop ongetest sound en motor driver board uit club kart ongestest want geen cab om te testen mogen goedkoop weg voor 40 euro beide gr robert [/url][/img] [/url][/img]
  2. retrocab

    Lokaties Air Hockey tafels

    volgens mij bij walibi staat er ook een en bij slaharen ook en natuurlijk bij mij in de schuur,dezelfde als het ngc met andere bovenbouw altijd fun airhockey
  3. retrocab

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    bij deze welkom hier
  4. retrocab

    Shmups gezocht

    ha ha das waar stel je ff voor helaas niks liggen voor je
  5. retrocab

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    ja die vond mijn zoon ook erg tof die wild pilot zoals gezegd top avond gehad ,echt cool een arcadehal ik zal zeker proberen om mee te helpendoor cabinets erg goedkoop aan ze te verkopen volgende keer staatals het goed is de tekken1 er ook
  6. retrocab

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    top idd mooie locatie ,en veel machines,hebben genoten zal zeker meer komen
  7. retrocab

    roadblasters graphic issue

    bump niemand tips?? zou graag deze klassieker fiksen
  8. retrocab

    roadblasters graphic issue

    hey luitjes vraagje heeft iemand dit al eens gezien?? ik heb verticale strepen door mijn beeld rom en rom test geen errors tips zijn welkom spel speelt verder oke
  9. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    zou dat niet dezelfde zijn, als waag een gokje??op mp met zijn flippers?? ik heb er trouwens mijn star wars trilogie gekocht en die gaat goed
  10. retrocab

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    tjsa moet ik ff kijken kom dan denk in mn eentje,die kleine eet en drinkt nie veel maar alstiegraag mee wil mag het wel tot zaterdag
  11. retrocab

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    vraagje krijgen kids discount?? gr
  12. retrocab

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    ik en mn zoontje komen ook kan ik weer es knallen op de ninja assault :D :D
  13. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://link.marktplaats.nl/m941450377 daytooooona maar geen koopje vrees ik :D :D
  14. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    en hij is er weer echt een koopje nu :D :D :D http://link.marktplaats.nl/m935386409
  15. retrocab

    CMVS treasure chest

    ik vind het ook wel cool en erg mooi gemaakt heeft skills dieoom van je ik snap het wel past bij je interieur,op de foto te zien bij ons is hetook een mix,de garage is vol met arcades de tuin met antiek
  16. retrocab

    grail cabs

    cool hotd 2 ik heb hotd1 upright ook erg cool wilde ik ook al erg lang ,heb m pas op de kop kunnen tikken voor 400 heb er ff over nagedacht en ook een pac man zou hoog op de verlanglijst staan
  17. retrocab

    grail cabs

    wat zijn hier zoal de grail cabs de jullie nog willen (of al hebben) ik zal m aftrappen ik zou graag een space harrier vinden ,maar dat gaat moielijk worden ben benieuwd
  18. retrocab

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    tjsa ik snap het ook wel. maar moet asure ook wel een beetje gelijk geven,origineel is toch het mooiste dat gezegd hij is vab jezelf en zo koelt hij wel beter denk ik heb je ook gekeken of ze goed draaien?? ivm de airflow???
  19. retrocab

    Pricecheck: Namco System 246 incl Jamma PCB, Soul Calibur 2

    http://www.ebay.nl/itm/Gundam-VS-Gundam ... 27fb38075a yep ik denk ook ongeveer 150 misschien iets minder helaas misschien iets voor daniel username ``d`` die heeft vampiren night system 246 voor reserve gr robert
Back
Top