What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by MasterG

  1. M

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Hahahaha idd, ben er ook benieuwd naar of hij t verbroken heeft want halverwege de avond gooide Chris mister shadaloo weer roet in t eten door de recente highscore weer te verbreken xD
  2. M

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    Ich bin dabei!! Zet mijn naam maar erbij +2
  3. M

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    Hahaha thnx Chris, nobody said it was gonna be easy hahaha
  4. M

    Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur

    Mooi stuk!! En je hebt t idd verwoord hoe ik en Wim het ook ervaren hebben xD De volgende stap om deze incredible machine werkend te krijgen, mag hopelijk makkelijker gaan. Iets zegt mij dat dit ook een hele opgave gaat worden als ik de comments hier lees. NEVER GIVE UP!! topdag gehad!!
  5. M

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hahaha you'll see
  6. M

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Mijn naam masterG al sinds de jaren 2000 ;) ben een bekende van akuma2000 en Chris van shandaloo.eu (cuijkside) hier op t forum, via hen hier terecht gekomen. ben 31 jaar woon in Rotterdam, al jarenlang een arcade game freak en de grote jongensdroom is ooit een bezitter te zijn van een...
  7. M

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Mijn naam masterG al sinds de jaren 2000 ;) ben een bekende van akuma2000 hier op t forum, via hem hier terecht gekomen. ben 31 jaar woon in Rotterdam, al jarenlang een arcade game freak en de grote jongensdroom is ooit een bezitter te te zijn van een arcadekast. Ben erg benieuwd naar de...
  8. M

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Zet mijn naam ook erbij MasterG+1 thnx
Back
Top