Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Dem.
R-Type wrote:De Ps3 is nu definitief van mijn lijst geschrapt, ik wilde hem zowiezo al niet meer echt maar dat hij VF5 exlusive zou hebben deed me toch een beetje pijn.
Ja same eigenlijk. VF5 was wel de grootste reden dat ik eraan dacht een PS3 te halen... Zat ontzettend te mokken over de prijs van zo'n ding, maar zouden ook wel 'andere games' uitkomen.
Maarja, niet meer nodig dus. Scheelt toch weer een smak geld, kan ik er een leuke pc van kopen, is ook weer hard nodig \o/
-
R-Type
Ja Ps3 + extra controller of arcade stick + VF5 is toch al gauw 700 euro..
Beetje veel voor 1 game.
Nu heb ik alleen de DoA stick en de game nodig, of Sega komt zelf met een stick.. Met joypad ga ik hem iig NIET spelen. Dat was een ramp met Evo, dat spel heb ik kapotgespeeld met de goeie ouwe Namco arcade stick.
Dit is ook wel goed nieuws:
However, Kikizo can reveal that early code is running on 360 right now and that 360 owners will, apparently, benefit from the additions and refinements that will be made to the 'Version C' arcade revision, while the PS3 version will be based around the imminent Version B. This is, of course, subject to change.
http://games.kikizo.com/news/200612/075.asp
Oh ja, en het is gewoon AM2 zelf die op de conversie zit. En er waren dus al 360 gelabelde screenshots van deze game, nog voordat er een console release was bevestigd. Beetje het Assassins Creed verhaal dus, ik verwacht nu een compleet gelijkwaardige versie.
Last edited by R-Type on Sat Dec 23, 2006 17:04, edited 1 time in total.
-
Rano
- Active Level:

De Xbox 360 versie biedt geen meerwaarde. Al had er nou een online modus bijgezetten, had ik de Xbox 360 versie wel gekocht. Ik haal em bij de launch.
-
R-Type
Je vergeet teh secret waepon:
Achievements!

-
Gameholic
Tja en het scheelt je vele euri's om GEEN PS3 te kopen
Kan je dan stoppen in een nieuw scherm ofzo
-
Rano
- Active Level:

Alsof er meer dan drie mensen op de wereld zijn die een PS3 alleen voor VF5 zouden kopen. De PS3 komt toch in huize Abbink te staan.
-
R-Type
Er zijn er nog best wel wat denk ik (vooral in het buitenland), hardcore fans die een console uitsluitend kopen voor die game om mee te oefenen voor arcade of tourneys. Dankzij de headstart van MS hebben veel mensen al een 360 en bijna niemand nog een Ps3, en een 360 voor VF kopen is goedkoper. Ik lees toch ook best veel op diverse buitelandse fora 'I don't have to buy a Ps3 anymore'. Misschien populair doenerij, maar er zit vast wel een percentage tussen die het meent.
Het is natuurlijk geen echte klap voor Sony, VF is toch het grootst in Japan en die gaan echt niet wachten op een 360 versie.
Voor mij was VF wel 1 van de grootste redenen om een Ps3 te halen, vooral tijdens het eerste jaar van release. Mijn eerste Ps2 game was dan ook VF4.
-
Baki
- Active Level:

Damn iemand die F1 game voor de PS3 al gezien. Daar ging mijn hart als echte F1 fan echt even sneller van kloppen

-
Ken
- Active Level:

-
Ik heb de demo gedownload van de PS store, speelt wel relaxed en ziet er inderdaad zeer cool uit. Zeker een aanschaf waard.
-
Rano
- Active Level:

Baki wrote:Damn iemand die F1 game voor de PS3 al gezien. Daar ging mijn hart als echte F1 fan echt even sneller van kloppen

Shiiit. Dat heb ik dus ook. Terwijl ik Sony F1 games altijd zwaar kut vind. Alhoewel 06 op de PS2 opzich, voor Sony begrippen, netjes is. Geef mij maar Geoff Crammond's Grand Prix

-
Baki
- Active Level:

Nou mijn jp ps3 is besteld. Dit is nou zo'n game die de aanschaf waard is. Ook wil ik gewoon VF5 in februari al spelen en niet pas in oktober. Ik kan mezelf voor de gek gaan houden maar ik kan toch niet wachten! Vette is ook dat alle games tot nu toe gewoon regiovrij zijn.
@Ken: is die nieuwe Genji game de moeite waard? Deel 1 heb ik met veel plezier gespeeld.
-
Ken
- Active Level:

-
Het is wel okey, de demo die ik heb gedownload is wel leuk.
Ik ga zowiezo nog F1 en Armored Core 4 aanschaffen, wellicht nog Genji.
Laat maar weten wat je nodig hebt Baki.
-
Baki
- Active Level:

Zag dat Genji niet echt dikke reviews kreeg dus daar blijven we maar even van weg. Ow hoorde net nog dat je op een jap ps3 ook usa blueray movies kan kijken.
-
Rano
- Active Level:

Baki wrote:Zag dat Genji niet echt dikke reviews kreeg dus daar blijven we maar even van weg. Ow hoorde net nog dat je op een jap ps3 ook usa blueray movies kan kijken.
Hmm :S Op een Japanse kan je Europese Blu-Ray films kijken zover ik weet. Want de regiocodes zijn hetzelfde als bij DVD.
-
Baki
- Active Level:

Ja dat weet ik ook. Het gaat er nu even om dat de ps3 games die tot nu toe in japan en de usa zijn verschenen allemaal regiovrij zijn en de films dus blijkbaar ook op beide regio consoles werken. Dat is wel heel sterk van sony als dat zo blijft.
-
Ken
- Active Level:

-
Regio 2 Japan en Regio 2 Europa, is dat nou eigenlijk wel hetzelfde?
Volgens mij kun je op een Japanse PS3 alleen Japanse en Amerikaanse Blu Ray kijken. Ga voor HD DVD en je bent gelijk klaar regiovrij.
Edit- Europa heeft zelfde regio als fucking Afrika zelfs alleen dacht ik.
Veel plezier met Zaka Zulu 8.
-
Rano
- Active Level:

Sorry, mijn fout. Bij Blu-Ray is het inderdaad anders dan bij DVD.
Region 1: North America, South America, East Asia except for China (India, Japan, Korea, Thailand, Malaysia etc.)
Region 2: Europe and Africa
Region 3: China, Russia and other countries
-
Giel
Ken wrote:Regio 2 Japan en Regio 2 Europa, is dat nou eigenlijk wel hetzelfde?
Volgens mij kun je op een Japanse PS3 alleen Japanse en Amerikaanse Blu Ray kijken. Ga voor HD DVD en je bent gelijk klaar regiovrij.
Edit- Europa heeft zelfde regio als fucking Afrika zelfs alleen dacht ik.
Veel plezier met Zaka Zulu 8.
Enige verschil is het 50/60 hz, en PAL vs. NTSC maar DVD's horen, mits je tv het aankan, gewoon af te spelen op je Europese DVD speler. De regiocodering zal het iig nooit aan liggen. Nu is dit over een tijdje toch allemal verleden tijd, maar goed..
Oh, en wie heeft er nou geen regiovrije DVD speler? Geef die Blue Ray spelers nog een tijdje, en ze zijn ook allemaal regiovrij.
-
R-Type
Jawel maar de Ps2 DVD speler is out of the box nog steeds niet regiovrij en dat zal met de Ps3 BR speler dus ook nooit gaan gebeuren.
Met 'echte' BR spelers zullen de regiovrije versies wel komen, maar dat zal nog wel even gaan duren. Ook zal het nog wel even duren voordat ze een fatsoenlijke prijskaart dragen.
-
Mildoe
- Active Level:

-
Baki wrote:Nou mijn jp ps3 is besteld. Dit is nou zo'n game die de aanschaf waard is. Ook wil ik gewoon VF5 in februari al spelen en niet pas in oktober. Ik kan mezelf voor de gek gaan houden maar ik kan toch niet wachten! Vette is ook dat alle games tot nu toe gewoon regiovrij zijn.
@Ken: is die nieuwe Genji game de moeite waard? Deel 1 heb ik met veel plezier gespeeld.
Alle ps3 games zijn regiovrij? Kan iemand dit bevestigen?
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
-
R-Type
Nog wel maar ik denk toch echt dat Sony hier wel een eind aan gaat maken.
-
Baki
- Active Level:

Nou ik denk het niet hoor. Als je bv een jap of usa game via playasia wilt bestellen en je woont in de EU dan kun je dat mooi vergeten. Dit zal mede door de dood van liksang komen maar toch. Als het op deze manier werkt dan zie ik ze dit niet zomaar veranderen.
-
R-Type
Het zal dan bij de uitgevers liggen, zoals bij de 360. Misschien dat ze door de tekorten aan consoles nog wel oor hebben naar regiovrije software (ze kunnen hun winsten niet uit 1 continent halen op het moment), maar als de Ps3 straks gewoon overal verkrijgbaar is dat ze dan de regiolocks er op zetten. De eerste 360 titels waren ook allemaal regiovrij.
Maar wie weet blijft het ook wel gewoon zo. Het staat echter wel haaks op Sony's anti import strategie... ze binden immers de kat op het spek met regiovrije hardware.
-
Baki
- Active Level:

Ik heb sinds gisteren VF5!! Deze game is alles wat ik ervan verwachtte en hella more. Grafisch een natte droom

Details ook in de omgevingen zijn echt ziekelijk. Vlindertjes, regen, sneeuw en allemaal net echt. Gameplay is echt weer VF en dus ging mijn hartje meteen weer sneller kloppen. Ik kom voorlopig alleen buiten als ik moet werken voor de rest zit ik in VF5 trainingskamp

-
Rano
- Active Level:

Baki wrote:Ik heb sinds gisteren VF5!! Deze game is alles wat ik ervan verwachtte en hella more. Grafisch een natte droom

Details ook in de omgevingen zijn echt ziekelijk. Vlindertjes, regen, sneeuw en allemaal net echt. Gameplay is echt weer VF en dus ging mijn hartje meteen weer sneller kloppen. Ik kom voorlopig alleen buiten als ik moet werken voor de rest zit ik in VF5 trainingskamp

AAARGH! Ik wil jou zijn, nu!!
Maakt het nog uit of je een Europese, Amerikaanse of Japanse versie koopt? Of zijn alle discs hetzelfde en kijkt ie gewoon naar de taal die je op je PS3 hebt ingesteld?
Ik ga de PlayStation 3 toch halen bij de launch. Ik heb zo'n pre-order kit van 100 euro gekocht waardoor ik verzekerd ben van een exemplaar. Samen met een HDMI kabel, Virtua Fighter 5, Virtua Tennis 3 en Formula One.