Jongens, alvast bedankt voor de leuke feedback. Ik ga ermee aan de slag

Dank je wel D. Heeft Funland Scheveningen voldoende cabs om lekker te knallen? Ik probeer de arcades te vermelden die minimaal 10 cabs hebben staan die naar "onze" (Nozomi norm laten wij maar zeggen) goede speelwaarde hebben. Hebben ze die nog staan want op de site heb ik alleen wat kermis achtig spul zien staan.
Beide vestigingen van Tonton heb ik opgenomen op de kaart. Ze hebben er een bij de grote kerk/wallen maar ook een bij de westergasfabriek inderdaad. Daar ben ik nog niet geweest maar ik zal binnenkort eens langs rijden om te kijken of het westergasfabriek wat is.
Ponypark Slagharen weet ik dat ze de boel aan het leegverkopen waren maar geen idee of ze nog hebben staan eigenlijk.
Ja, heb ik ook. Schijnt een fantastische arcade te zijn trouwens. Iemand al eens geweest?
Oh mooie foto's! Ik laat je weten of ik er wat van wil gaan gebruiken. Zit namelijk mooi spul tussen, dank je wel. Ook de links zijn erg handig, dank je wel.
PascalP wrote:Hier in Venlo heb je ook nog Taurus.
Staat wel wat leuk spul!
Bij deze opgenomen, ze hebben zeker een mooie aanbod zoals Terminator, Time Crisis, House of the dead, Daytona, Mario kart en meer. Mooie toevoeging.
dexx wrote:pyramide van austerlitz heeft ook een mini arcade..
website:
http://pyramidevanausterlitz.nl/vroegah stond dat vol met 80's games

nu is het wat jaren 90 spul.
Hey Dexx, dank je wel voor de toevoeging. Hoe staat het met het aanbod daar? Is dat de moeite waard om heen te gaan als ik in de buurt ben qua aanbod?