Laat me aub weten als er een tip is
[GEZOCHT] Point Blank 1 of 2
[GEZOCHT] Point Blank 1 of 2
Om mijn zolder te vullen en omdat vriendin er gek van is, zoek ik een Point Blank cab.

Re: [GEZOCHT] Point Blank 1 of 2
Succes daarmee. Superpopulaire kasten
. Prepare to pay 
Cageman wrote:Succes daarmee. Superpopulaire kasten. Prepare to pay
Ja shit man, kon al niks vinden, behalve van die gare omgebouwde kasten.
Voor een originele namco kast, wat voor prijs hangt eraan denk je?

De exacte marktwaarde weet ik niet, maar die kan Psykick je wel vertellen. Er staat er immers eentje in Zoetermeer; daar zijn we al heel vaak over benaderd. Dat exemplaar staat echter niet te koop.
Psykick, kom er maar in
Psykick, kom er maar in
Hehe, ik heb er destijds iets van €650,- voor betaald, maar eerlijk gezegd zou ik hem zelf nu niet voor €1000,- willen verkopen, blijft een eindeloos goede game.
Deze heeft nu Point Blank 1 erin zitten, maar ik heb ook deel 2 toen gekocht voor €150,- en de bedoeling is om de kast zo te maken met connectors dat ik kan swappen, want de bedrading is net iets anders helaas
Succes met de zoektocht en als deze ooit wordt verkocht hoor je het wel
Deze heeft nu Point Blank 1 erin zitten, maar ik heb ook deel 2 toen gekocht voor €150,- en de bedoeling is om de kast zo te maken met connectors dat ik kan swappen, want de bedrading is net iets anders helaas
Psykick wrote:Hehe, ik heb er destijds iets van €650,- voor betaald, maar eerlijk gezegd zou ik hem zelf nu niet voor €1000,- willen verkopen, blijft een eindeloos goede game.
Vet man!
Thanks, hopen dat ik deze ooit tegenkom

Ik heb zowel 1 als 2 hier staan.
Al moet ik zeggen dat et kabinet van de 1 in erbarmelijke staat is ...
Maar goed ik heb de Point BLank 2 in goede staat en ik kan er de prints van de 1 bijleveren.
Als je een beetje handig bent kan je dit gemakkelijk allemaal in 1 kast monteren.
zo, indien je interesse zou hebben in deze kast moet je maar een pm sturen
Groeten Vlargon
edit: het paswoord voor de foto's is nozomi
Al moet ik zeggen dat et kabinet van de 1 in erbarmelijke staat is ...
Maar goed ik heb de Point BLank 2 in goede staat en ik kan er de prints van de 1 bijleveren.
Als je een beetje handig bent kan je dit gemakkelijk allemaal in 1 kast monteren.
zo, indien je interesse zou hebben in deze kast moet je maar een pm sturen
Groeten Vlargon
edit: het paswoord voor de foto's is nozomi
vlargon wrote:edit: het paswoord voor de foto's is nozomi
Da's ook toevallig zeg!