Sega New Astro and Sega Net City

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
rklok
Active Level:
Active Level:

Re: Sega New Astro and Sega Net City

Post by rklok » Tue Dec 02, 2014 12:50

Locked...
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 02, 2014 13:37

@Ckong, Bij de eerste de beste handelaar wist je idd heel goed "rot op man" te plaatsen. Wat maakt Ronnie anders dan die handelaar?

@Ronnie, kom een keer uit je Calimero rol en ga niet de hele tijd iedereen uit zijn tent lokken met van die cocky opmerkingen. Sinds wanneer meld jij aan wie je wat het hebt verkocht? Ineens moet iedereen weten dat je een game aan BJT hebt verkocht?

Jij bent echt de laatste die het over fatsoen mag hebben, je mag blij zijn dat je nog met respect wordt behandeld door de mods en niet allang de deur bent gewezen.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Dec 02, 2014 13:49

Hassan! Duurde nog lang voordat je reageerde..
Het grappige is dat die game via NEO Arcadia verkocht was aan BJT.

@Ckong : Ronnie is anders dan alle handelaren , omdat mede door Ronnies import deze site een stuk groter geworden is en de meeste NL candylovers geen candy in hun bezit hadden

@Hassan : kom een keer uit de wijze Pappa Arcade-rol, Arjan kan best voor zichzelf praten

Voor wat betreft fatsoen; jij ging nogal eens over de schreef, maar bent de laatste tijd wat rustig...
Voor zover ik mij herinner heb ik hier een ieder met fatsoen behandeld hier, iedereen die dat niet vindt mag zich melden..
Image
ckong

Post by ckong » Tue Dec 02, 2014 13:57

Psykick wrote:@Ckong, Bij de eerste de beste handelaar wist je idd heel goed "rot op man" te plaatsen. Wat maakt Ronnie anders dan die handelaar?

Has, waar schrijf ik of Ronnie wel of niet anders is dan die andere handelaar? Daar heb ik het helemaal niet over. Het gaat mij er om dat er op het forum soms met twee maten wordt gemeten, in dit geval wel of geen Engels taalgebruik in (sales) topics. En dat valt toch niet te ontkennen, IMO.

@Arjan, ik voldoe graag aan je verzoek om op te rotten. Om één of andere reden is het een gewoonte dat hier met regelmatige tussenpozen 'bekende' forumleden verdwijnen. Hoort er bij, blijkbaar. Ik heb je zojuist een PM gestuurd met mijn adresgegevens, zodat je mijn chassis dat je sinds enkele jaren ter reparatie bij je hebt liggen kunt terugsturen.
Verder wil ik het hier bij laten, wil je mijn account blokkeren/bannen of hoe het technisch ook heet, maar laat a.u.b. wel mijn topic- en postgeschiedenis staan, dan kan ik nog eens terugzoeken.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 02, 2014 14:06

Waarom vind je het dan nodig om te melden dat hij aan BJT is verkocht? Iedereen weet dat dat een provocatie is.

Het feit dat de community groter is geworden door jouw handel is niet te ontkennen, maar ik had liever een handelaar gehad die ook affiniteit met de hobby zelf had gehad en niet een dozenschuiver die de community gebruikt om zijn as-is kasten te laten fixen. Works both ways, maar vooral Rklok's way!

Ongezout mijn mening geven zou ik niet over de schreef gaan noemen, dat men bepaalde kritiek niet kan hebben kan ik niets aan doen.

Ooit was ik een stuk feller idd en gaf ik vaker kritiek, maar de onderliggende gedachte van kritiek geven is dat je het graag beter of anders wilt zien, maar dat heb ik bij jou allang opgegeven. Ik geef daarom geen kritiek meer op jou, maar aangezien het een open forum is en ik respectloos vind hoe sommige mensen op het forum elke kans aangrijpen om de mods aan te vallen, voelde ik wel de noodzaak om daarop te reageren.

Het is dankzij hun dat de site draait en dat jij je handel hebt kunnen opbouwen. Zij doen het iig belangeloos, iets wat ik jou nog nooit heb zien doen!
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Dec 02, 2014 14:09

Cageman wrote:
ckong wrote:Inderdaad, een beetje kinderachtige regel voor een sales topic. Er wordt vaker in het Engels gepost door forumleden en daarop ook weer in het Engels gereageerd, dat is blijkbaar wel toegestaan. :?:

En een, terechte, regel is ook dat er geen commentaar op prijzen is toegestaan, gebeurt toch ook? Zie hierboven. Natuurlijk, bovenstaande commentaren op de prijzen zijn 'positief', maar het zijn commentaren. :) :wink:

On topic, goede sale, Ronnie. Even dacht ik, ja, die NAC moet ik hebben, maar ik wil toch eigenlijk een nog mooier exemplaar. Je weet het hè....

rot op man.

En Ronnie: ik ga niet in een welles-nietes spelletje zitten. Je komt hier NIKS toevoegen aan deze community, je bent hier alleen om je shit te slijten. Helemaal prima, maar als je dan zo kinderachtig gaat reageren op een forum admin die je op een paar simpele regels wijst (terwijl dit forum heel makkelijk en toegankelijk is, zoals je beschrijft), bekijk het dan lekker.

Geef me een goede reden om je niet te bannen.

Akkoord, ik zal in de toekomst de regels nauwlettend in acht nemen tijdens het plaatsen van mijn imports.
Excuus voor de kinderachtige reacties.
Een goede reden om mij niet te bannen is, dat ik best een aardige gozer ben...
Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 02, 2014 14:13

ckong wrote:
Psykick wrote:@Ckong, Bij de eerste de beste handelaar wist je idd heel goed "rot op man" te plaatsen. Wat maakt Ronnie anders dan die handelaar?

Has, waar schrijf ik of Ronnie wel of niet anders is dan die andere handelaar? Daar heb ik het helemaal niet over. Het gaat mij er om dat er op het forum soms met twee maten wordt gemeten, in dit geval wel of geen Engels taalgebruik in (sales) topics. En dat valt toch niet te ontkennen, IMO.

@Arjan, ik voldoe graag aan je verzoek om op te rotten. Om één of andere reden is het een gewoonte dat hier met regelmatige tussenpozen 'bekende' forumleden verdwijnen. Hoort er bij, blijkbaar. Ik heb je zojuist een PM gestuurd met mijn adresgegevens, zodat je mijn chassis dat je sinds enkele jaren ter reparatie bij je hebt liggen kunt terugsturen.
Verder wil ik het hier bij laten, wil je mijn account blokkeren/bannen of hoe het technisch ook heet, maar laat a.u.b. wel mijn topic- en postgeschiedenis staan, dan kan ik nog eens terugzoeken.

Erik, ga jij je nu ook al als een kind gedragen en het hazepad kiezen? Jullie zijn toch verdomme volwassen kerels of niet? Zodra jij "rot op man" zegt op het forum is het geoorloofd, maar als een mod dat in een soort van irritatie gebruikt, mijns inziens, wil je gelijk weg? Je doet net alsof er regelmatig een schoonmaak wordt gehouden of zo haha. Beetje jammer dit.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Dec 02, 2014 14:16

Ja, ik dacht dat ckong mijn hergebruik van zijn quote wel zou kunnen waarderen, maar blijkbaar niet :mrgreen:
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Tue Dec 02, 2014 15:34

Verdomme begint het weer.
Ik was al aan het typen, maar ik laat het maar. Ik bemoei me er is een keer niet mee. Maar ik ben met Ckong wel eens, dat er door bepaalde gebeurtenissen aardig wat forumleden verdwenen zijn (wie, wat of waarom intresseert me geen ene K#T), maar wat ik erg spijtig vind. Juist omdat dit zo'n close community is.

Ik vind dit juist zo'n leuk forum, zonder als die Neo Geo.com drama. Dat achterlijke onsociale kutgedoe als op AO.com (vraag en je krijgt een schijt andwoord, heb een avatar, en gaan ze je daarop aanvallen met allerlei klote gedrag). Laten we het zo houden aub.

ER IS OOK ZOIETS ALS PM mensen, kunnen we elkaar daar op regels aanspreken, het voegt niks toe als iedereen dit allemaal meeleest.

VERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bemoei ik me er toch weer mee.
ik moet is leren me bek te houden
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Dec 02, 2014 15:45

Tja... klopt Robin..

De kern van het hele verhaal is dat er niet met 2 maten gemeten kan worden.

Geen engels, ok , maar dan geen engels bij iedereen.
Handelaren dissen, ok, maar dan alle handelaren

Ik ga samen met Sharpy (Gert) en Zpeabonk (Michael) een (belangeloos) event organiseren in feb of maart 2014 op een nieuwe locatie in Apeldoorn.

Iedereen welkom ! ook jij Hasan ;) , ik wil wel eens proeven of zo'n Hasanburger (lees wiedergutmachungsschnitzel) buiten Zoetermeer ook lekker is....nadere info volgt zsm
Image
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Dec 02, 2014 16:06

We zijn hier geen politie-agenten, maar af en toe vallen dingen gewoon op. In dit geval viel het me in deze post op. Verder geen drama, Robin. Adem in.. adem uit :). En je kunt niet strak met 1 maat meten, dan krijg je AO taferelen met geneuzel en gezeur. Het zijn in die zin steekproeven. We benaderen niet alleen handelaren, maar ook gewone forumleden als dingen niet helemaal kloppen bv.

En die paar keer dat er hier eens wat woorden worden gewisseld kun je amper een drama noemen; we zijn nog altijd een heel mild en gezellig forum. Uitschieters horen erbij; jammer dat Erik op dat moment besluit om te vertrekken. We zien wel of hij echt weg blijft.
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Tue Dec 02, 2014 16:13

Hey, even iets heel anders, Heb jij nog contact met Sparky?
Die heeft mijn Nac gekocht. Heeft hij hem nog?
Da Dude
Active Level:
Active Level:

Post by Da Dude » Tue Dec 02, 2014 16:32

Cage, ik blijf ademen. komt goed kerel.

Even wat dingen die hier speelde, slecht nieuws, Zoon opgehaald van school, was volluit tegen de grond geklapt, overlijden in de kennissenkring. Dacht ff ontspannen op mijn favo forum, eerste wat ik las, DIT. Ik was gewoon pissig.

Ckong nu ook weg.
Pm hem wel ff, en praat het uit. Zo wil je geen afscheid nemen. Tekst blijf emotieloos, en ieder interpreteerd het anders. Ik was er klaar mee door het bovenstaande, en een ander heeft een melige dag, en snapt niet waarom iemand reageert zoals........ ik net bijvoorbeeld.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Tue Dec 02, 2014 16:55

Ok.. locken dan maar...
Image
Locked