Hey mensen, heb een Model 2 (ronde knoppen) saturn nodig waarvan bekend is dat de voeding nog goed is, Japans, US of EU maakt me niet uit.. Voor de rest mag ie van mij zo defect zijn als wat. Randapparatuur heb ik meer dan voldoende, enkel de console is goed genoeg.
Iemand er eentje liggen die me ermee kan helpen?
[GEZ] Defecte saturn (JP/US/PAL) los
Re: [GEZ] Defecte saturn (JP/US/PAL) los
is de voeding van je Saturn kaduuk?
Heb namelijk dit gedaan:https://www.youtube.com/watch?v=gXCt9hSmap4
dus heb hier als het goed is nog een jap voeding (model 1) liggen maar zonder die connector, weet niet of je daar iets mee kan?
Heb namelijk dit gedaan:https://www.youtube.com/watch?v=gXCt9hSmap4
dus heb hier als het goed is nog een jap voeding (model 1) liggen maar zonder die connector, weet niet of je daar iets mee kan?
"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
Hmm ja en nee, ik heb een model 2 US saturn waar de voeding van kapot is en een model 1 JP saturn waar de laser van defect is.... Oplossing is OF een goede model 2 voeding, of een goed werkende model 1 lens
.
Wekte dat truukje met de draden dan goed volgens het filmpje? Wellicht kan ik dan de JP model 1 voeding in de US model 2 plaatsen....

Wekte dat truukje met de draden dan goed volgens het filmpje? Wellicht kan ik dan de JP model 1 voeding in de US model 2 plaatsen....
AkUmA wrote:Hmm ja en nee, ik heb een model 2 US saturn waar de voeding van kapot is en een model 1 JP saturn waar de laser van defect is.... Oplossing is OF een goede model 2 voeding, of een goed werkende model 1 lens.
Jep trucje werkt prima, heb nu een jap saturn met een euro psu.
Waarschijnlijk kunt het andersom niet, vanwege de gaatjes die op de euro psu zitten die over de pinnetjes op de het moederbord worden geschoven. De jap psu heeft gewoon een molex connector.
OF je moet die pinnetjes gaan inkorten en daar draden op solderen en die weer op de jap psu solderen.
Maar of je dan goed die psu kunt vastzetten/saturn in elkaar krijgt weet ik niet
"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."