Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
-
N0VA
- Active Level:

Hoi, iemand die hier een "Vegas 777 boardset (alle 3 de delen heeft waarvan de middelste van Midway is) heeft? Heb zojuist "Tenth degree/Juko Threat" gekocht, een Fighting Game van Atari die in 1998 ge-canceld was.
Link naar Game-play van Tent degree,
http://www.youtube.com/watch?v=uRoNICYOmhMBen ook opzoek naar Battle tryst en Final Fight Revenge arcade. Als iemand ze heeft zou ik ze graag over willen kopen. Ik ben gek op 3D Arcade Fighting Games. Zou graag alle 3D Fighting Games die nooit het dag licht op Consoles hebben gezien willen spelen

Kan overigens niet wachten om de Tenth degree te spelen!
Zover heb ik al een Neo Geo 64 met alle Fighting Games waar ik heel blij mee ben. super veel plezier met buriki one en samsho64 gehad! Dit te danken aan Baki

Thanks!
Grs, N0va
-
Marcosan30
- Active Level:

Tjeezz Antonio,
Tenth degree ziet er best gaaf uit qua gameplay, ik had dit graag willen spelen. Waarom is deze game nooit uitgekomen?
De PCB ziet er wel wonderlijk uit, de harddrive ben ik wel gewend van killer instinct maar dat een PCB op deze manier uit drie delen bestaat is echt nieuw.
Het lijkt me echt een collectersitem en daarmee een hard find
Veel succes man, hopelijk kan iemand je verder helpen

P.s: mocht je ooit final fight revenge arcade kunnen vinden, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mij een aantal Gameplaybeelden te sturen, ben knetterbenieuwd
-
N0VA
- Active Level:

Haha ik hoop het ook. Als ik ooit een FF Revenge board vind zal dat zeker doen. Je kunt trouwens ook de sega saturn versie checken. volgens mij verschilt het niet zo veel. Ik heb thuis nog een defecte sega saturn liggen, als iemand die weet te fixen koop ik de ss versie wel. Is de kans dat ik het spel kan spelen stuk groter haha.
De reden dat Tenth degree ge-canceled is is omdat Fighting games tegen die tijd niet zo populair meer waren. Bang dat ze verlies zouden maken.
Het spel is designed door James Goddard, die ook aan de Street fighter series heeft mee gewerkt.
Idd een rare PCB board en erg rare. Het zal vast wel een keer op Ebay te voor schijn komen. Momenteel staat er 1 op Ebay, alleen als defect