[TK] Crazy Taxi dedicated race cab (Europees model, 220V)

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Wombat
Active Level:
Active Level:

[TK] Crazy Taxi dedicated race cab (Europees model, 220V)

Post by Wombat » Mon Jan 13, 2014 17:29

:D, dat ging snel!

De kogel is door de kerk, ik ga mijn Crazy Taxi cab de deur uit doen i.v.m. plaats gebrek (evenals tijd om hem te perfectioneren). Om maar meteen met de deur in huis te vallen, deze Crazy Taxi is cosmetisch in zeer goede staat (vooral als je bedenkt dat deze cab alweer uit 1999 stamt!) maar heeft wel een aantal technische manco's;

- De shifter (drive/reverse) is niet helemaal fris meer, schakel je b.v. van D naar R dan kan het wel eens gebeuren dat hij weer in D terecht komt. Ik heb mij laten vertellen dat dit een kwestie is van de dipswitches in de shifter te vervangen, of gewoon de gehele shifter te vervangen.

- Subwoofer, standaard wordt de Crazy Taxi (in tegenstelling tot een standaard Naomi) geleverd met een dikke subwoofer. Als je met deze cab de sub goed open draait krijg je een ruisend/schel sub, daar waar hij op een lage stand het wel gewoon doet. Ik heb vernomen dat dit op te lossen zou moeten zijn door het audioboard te repareren c.q. vervangen.

- Burn-in, de monitor heeft een lichte burn-in "insect coins / credit(s) 0" onderin het scherm. Is tijdens het spelen nauwelijks zichtbaar.

Buiten bovenstaande zaken heeft de cab gezien de leeftijd natuurlijk de nodige wear en tear rondom, en hier en daar missen wat schroefjes, maar hij zit nog wel gewoon stevig in elkaar natuurlijk :D

VERKOCHT
S-E-G-A 8)
Marcosan30
Active Level:
Active Level:

Re: [TK] Crazy Taxi dedicated race cab (Europees model, 220V

Post by Marcosan30 » Mon Jan 13, 2014 20:41

Wtf is hij al verkocht?? Werd chappie direct mental ofzo :mrgreen:
Image
ChapDDR
Active Level:
Active Level:

Re: [TK] Crazy Taxi dedicated race cab (Europees model, 220V

Post by ChapDDR » Mon Jan 13, 2014 21:03

Had ik het geld maar :P
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Post Reply