Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Thx mannen
Cageman ik heb hem nog niet getest
Dlx volgens mij bedoel jij de cps2 changer erg prijzig
Maar dat was volgens mij de thuis variant
Cageman ik heb hem nog niet getest
Dlx volgens mij bedoel jij de cps2 changer erg prijzig

beau wrote:Dlx volgens mij bedoel jij de cps2 changer erg prijzig
Kijk jij heb al wat meer koffie op dan ik waarschijnlijk

..... niet zo veel, maar ik ben al een tijdje op zoek naar een niet al te dure arcade sick en deze week kwam ik een mooie stick tegen op MP voor 50 Euri. De verkoper vertelde me dat hij slechts 1x uit de doos was geweest, wat wel moet kloppen. Het ding is minty, en zelfs het beschermfolie zat nog op de bovenplaat. Hoe dan ook, ik ben nu een HRAP EX rijker.

IK vind hem prachtig, mooi zwart. Deze stick is erg makkelijk te modden, dus morgen gaan de crappy Hori buttons plaats maken voor Sanwa buttons. De stick is al een Sanwa exemplaar en hij voelt erg lekker aan.
Oh ja, vandaag heb ik ook 3 SLG´s mini binnen gekregen, twee voor Psykick en eentje voor mijzelf.

IK vind hem prachtig, mooi zwart. Deze stick is erg makkelijk te modden, dus morgen gaan de crappy Hori buttons plaats maken voor Sanwa buttons. De stick is al een Sanwa exemplaar en hij voelt erg lekker aan.
Oh ja, vandaag heb ik ook 3 SLG´s mini binnen gekregen, twee voor Psykick en eentje voor mijzelf.

Leuke stick ckong. Ik heb er eentje voor een klant gemod een tijdje terug. Dualmod, custom plexiglas met artwork, sanwa buttons en stick vervangen voor een nieuwe jlf. Easy peasy.
Great Stick ,hope to see the result off moding .
I send mine to Hassan for Mak moding.
I send mine to Hassan for Mak moding.

nou, modding is een groot woord, maar er is niets op de telly, dus nu maar even de knoppen vervangen. Easy piecie.

Done.

Niks fancy, gewoon nog wat spul dat ik had liggen. Maar de stick voelt nu geweldig aan. Wellicht nog eens een keer een dual mod (bedankt voor de tip, Jinxz.

Done.

Niks fancy, gewoon nog wat spul dat ik had liggen. Maar de stick voelt nu geweldig aan. Wellicht nog eens een keer een dual mod (bedankt voor de tip, Jinxz.
Hij is er alleen maar mooier op geworden. goed bezig Ckong
Owh nice Ckong. Vond dat glimmende zwart er al fantastisch uitzien maar de mono kleuren geeft het wel een wat meer geliktere uitstraling. Goede keus! 

Do you make some new Arts for the top!
Sanwa looks great.
Sanwa looks great.

SANWA wrote:Do you make some new Arts for the top!
Sanwa looks great.
No, I like the shiny black top.
.... Niets.
Maar vandaag was ik de pakjesbezorger, en heb ik dit pakket adfeleverd bij Sanwa, in Duitsland:

Eén van mijn twee NAc´s. Jammer, maar helaas, deze moest weg. Maar ik heb er nog eentje over, gelukkig.
Maar vandaag was ik de pakjesbezorger, en heb ik dit pakket adfeleverd bij Sanwa, in Duitsland:

Eén van mijn twee NAc´s. Jammer, maar helaas, deze moest weg. Maar ik heb er nog eentje over, gelukkig.
Hahaha, Marjan is zeker wel blij met je nieuwe baan als pakjesbezorger?

Oh, what a beauty.
And that 1 player panel looks great on her.
You know it, if you ever are going to sell it, then ..... contact me please.

YES SIR!

YES SIR!

Last edited by SANWA on Tue Jan 15, 2013 13:21, edited 1 time in total.
- MarioSanchez
- Active Level:
Deze week krijg ik er ook zo'n beauty bij 

Vandaag dit binnen gekregen:

Na een eerste vlugge test lijkt het behoorlijk goed te werken op een klein scherm. Maar ik heb al gelezen dat je er meters vanaf moet staan bij 25"+ schermen.
Na een eerste vlugge test lijkt het behoorlijk goed te werken op een klein scherm. Maar ik heb al gelezen dat je er meters vanaf moet staan bij 25"+ schermen.
Post hierboven aangepast om het plaatje zichtbaar te maken
Voor shooters te spelen op m'n mame kast.
Gaat op zowel crt's als lcd's (via infrarood leds)
Werkt draadloos via RF en heeft een laser, bedieningsknoppen & recoil.
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=6QE6x3ThZOU
Nuja, het voelt wel redelijk 'chinees', absoluut geen arcade kwaliteit, maar ook slechts 40€. Als je goede kwaliteit wil moet je al naar de aimtrak van ultimarc gaan kijken, maar dan betaal je 200€ voor gun met recoil en dat is niet draadloos. 'k weet wel nog niet hoe ik de infrared leds ga inwerken. Momenteel gebruik ik hem om m'n media center te bedienen, dan kies je je film door erop te schieten.
Gaat op zowel crt's als lcd's (via infrarood leds)
Werkt draadloos via RF en heeft een laser, bedieningsknoppen & recoil.
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=6QE6x3ThZOU
Nuja, het voelt wel redelijk 'chinees', absoluut geen arcade kwaliteit, maar ook slechts 40€. Als je goede kwaliteit wil moet je al naar de aimtrak van ultimarc gaan kijken, maar dan betaal je 200€ voor gun met recoil en dat is niet draadloos. 'k weet wel nog niet hoe ik de infrared leds ga inwerken. Momenteel gebruik ik hem om m'n media center te bedienen, dan kies je je film door erop te schieten.
seba wrote:Momenteel gebruik ik hem om m'n media center te bedienen, dan kies je je film door erop te schieten.

Momenteel gebruik ik hem om m'n media center te bedienen, dan kies je je film door erop te schieten.

seba wrote:Momenteel gebruik ik hem om m'n media center te bedienen, dan kies je je film door erop te schieten.
En voel je dan ook de recoil?