Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
shmups! 
er zit een superplay dvd bij de limited edition als ik het goed begrijp?
vet hoor

er zit een superplay dvd bij de limited edition als ik het goed begrijp?
vet hoor
NES en Xbox compleet boxed, geen zin om fotos te maken en zo speciaal is het toch niet.
Geen idee nog Marc, niet gespeeld
Betwijfel het eigenlijk met wat ik gelezen heb hierover ..... bovendien ben ik nogal een DC fanboy .....
Ging voor mij meer erom dat ik soms geen zin heb om een cab aan te gooien en nu een stg heb voor de PS3 en die zijn er niet veel zoals je weet.
Zal hem vanavond ff op de pijnbank leggen.
Betwijfel het eigenlijk met wat ik gelezen heb hierover ..... bovendien ben ik nogal een DC fanboy .....
Ging voor mij meer erom dat ik soms geen zin heb om een cab aan te gooien en nu een stg heb voor de PS3 en die zijn er niet veel zoals je weet.
Zal hem vanavond ff op de pijnbank leggen.
Team 15 kHz
Goeie tip Jaap, thx. Zeker nu ie waarschijnlijk uit de handel is gehaald ivm een mogelijke arcade release.

Team 15 kHz
Zondag is mijn NAC opgehaald: http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?f=11&t=3904&p=43905#p43905
En net mijn Nieuwe CAB opgehaald.
Ik ben nu trots bezitter van een second Generation New Net City.
Nog lekker wit. prachtig beeld, en dat geluid...
. Heel erg blij mee
Er zitten ook 2x 6 buttons nu op.
Zal alleen in gedeelten naar boven moeten.

1 ding, ik heb nog geen JVS mobo nog liggen, maar dat komt snel genoeg, en daarvoor krijg ik een jvs-jamma loom. zodat mijn jammaboards gewoon aangesloten kunnen worden.
En net mijn Nieuwe CAB opgehaald.
Ik ben nu trots bezitter van een second Generation New Net City.
Nog lekker wit. prachtig beeld, en dat geluid...

Er zitten ook 2x 6 buttons nu op.
Zal alleen in gedeelten naar boven moeten.
1 ding, ik heb nog geen JVS mobo nog liggen, maar dat komt snel genoeg, en daarvoor krijg ik een jvs-jamma loom. zodat mijn jammaboards gewoon aangesloten kunnen worden.
wat een fantastisch mooie cab! Kan enige jaloezie niet onderdrukken..
Daar ga je een hoop plezier aan beleven!
Daar ga je een hoop plezier aan beleven!
- sombetzki
- Active Level:
Echt een hele mooie cab. Ziet er netjes uit man!
Wow! Vette shit! Holy grail der CRT cabs, Gefeliciteerd. Kriebelt altijd weer als ik een NNC zie, Zeg niet waar. Een NNC komt wel het beste tot z'n recht met echte game hardware trouwens. 

Das ook wel de bedoeling.
maar eerst moet ie naar boven, en alles goed aangesloten worden.
Niet alle buttons werken nog
maar eerst moet ie naar boven, en alles goed aangesloten worden.
Niet alle buttons werken nog
- Trailblazer
- Active Level:
Vet man, proficiat! Die van mij komt vrijdag!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Jezus wat een mooi exemplaar! Zit ik net in m'n pinball fase komt dit voorbij.. Hmm..
joeks wrote:Jezus wat een mooi exemplaar! Zit ik net in m'n pinball fase komt dit voorbij.. Hmm..
Ronnie heeft er nog wel een paar als ik het goed heb. Alleen jammer dat uitgerekend nu de NNC panel en artwork schaarste aanbreekt.
goatboy wrote:Ronnie heeft er nog wel een paar als ik het goed heb. Alleen jammer dat uitgerekend nu de NNC panel en artwork schaarste aanbreekt.
Ohja, ik kijk net bij Akihabarashop en die heeft de panels inderdaad niet. Ging ik eigenlijk wel van uit.
Ook erg jammer dat ik tot de zomer ivm bouwen nieuwe garage eigenlijk ook geen ruimte heb om iets van een flipper of candy te stallen

zo dat is inderdaad een prachtig cab Da Dude. Veel plezier ermee!
Ik heb hem gisteren geheel uit elkaar gehaald, anders kregen we het niet boven.
Als je even weet hoe alle stekkers lopen en hoe die uit elkaar moet is er niks aan de hand.
Maar het scherm eruit. Het complete controlpanel eruit, en toe kregen we hem de trap op.
Nu staat die in me hok. Wat een ding.
En Ronnie heeft er genoeg. Alleen de mooie worden schaarser.
Als je even weet hoe alle stekkers lopen en hoe die uit elkaar moet is er niks aan de hand.
Maar het scherm eruit. Het complete controlpanel eruit, en toe kregen we hem de trap op.
Nu staat die in me hok. Wat een ding.
En Ronnie heeft er genoeg. Alleen de mooie worden schaarser.
Wauw! Erg vette cab! Veel plezier ermee! 

Snel nog ff o.a. Crimzon Clover gesnokt !

Nice Casey! Die Ketsui en Futari superplays wil ik ook ooit nog eens hebben. Toch twee van Cave's beste games 

Kewl, De demo is erg goed.
Waar heb je hem vandaan?
Wil er ook wel 1.
Waar heb je hem vandaan?
Wil er ook wel 1.
Rancor heeft er nog 4 en ze schijnen niet meer geleverd te worden, omdat er een Arcade release aan zit te komen ??
http://www.sk8tokyo.com/shmup/
Je kan ze hier bestellen maar ik neem altijd persoonlijk ff contact op met Jeff via Shmups om de inklaring kosten voor douane laag te houden en als je meer besteld via ems te sturen , het scheelt ook in de extra's zoals Kitkats al zie je dat ik er nu al nog maar 2 over heb .
Die gek had de hele doos voor de rest opgevuld met een of andere Japanse Lolita Hentai flyers , maar goed dat ik hem zelf open heb gemaakt
http://www.sk8tokyo.com/shmup/
Je kan ze hier bestellen maar ik neem altijd persoonlijk ff contact op met Jeff via Shmups om de inklaring kosten voor douane laag te houden en als je meer besteld via ems te sturen , het scheelt ook in de extra's zoals Kitkats al zie je dat ik er nu al nog maar 2 over heb .
Die gek had de hele doos voor de rest opgevuld met een of andere Japanse Lolita Hentai flyers , maar goed dat ik hem zelf open heb gemaakt

Gasten ik moet het vragen.
Hoezo zitten er JP KitKats bij de games, bij de zending meegestuurd?
Ik kreeg laatst ook zomaar een lineaaltje van Thomas het Locomotiefje bij een game uit HK...
Wauw!
Hoezo zitten er JP KitKats bij de games, bij de zending meegestuurd?
Ik kreeg laatst ook zomaar een lineaaltje van Thomas het Locomotiefje bij een game uit HK...
Wauw!

Cabs for sale: New Astro City, Naomi PCB's for sale: ST-V mobo w SSS and DD, Naomi various contact me if interested