Zo afhalen voor de veel te lage weggeefprijs van 200euri
Bijzonderheden:
- Hantarex Flat monitor, beeld is echt een plaatje, niet te vergelijken met de normale schermen uit een naomi cab, haarscherp en schitterende kleuren (bezel sluit niet 100% aan, normale monitor is een stuk boller dus er ziy een kiertje tussen. Heb er evt nog wel een bezel voor een flat monitor bij maar daar zal je ook een klein beetje aan moeten modden als je t echt sluitend wil krijgen)
Ik kan m naast mn NNC zetten om je te laten zien hoe goed dit scherm is

- custom CP art van Psykick
- Erg vergeeld monitor plastic, echter schadevrij (even spuiten en je bent t mannetje). Muv van dit plastic is de rest in uitstekende staat, hoef je niks meer aan te doen.
- 2player CP met custom art Psykick, ik heb de P2 side geroofd van buttons en sticks, allicht heb ik nog wat liggen voor je
- inclusief marquee (klein hoekje afgebroken)
- alles zit erin muv game hardware. Maar dus wel inc allw wiring JVS, Amp, PSU etc. Naomi mobo en game erin=gelijk gamen
- ergens bij de i/o zit een kabeltje niet lekker, de joystick van p1 blijft soms hangen naar up/down (ligt niet aan de stick, heb er destijds even naar gekeken maar door andere projecten is t er niet meer van gekomen)