goed scherm voor super gun?
-
- Active Level:
goed scherm voor super gun?
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 22:44, edited 1 time in total.
Re: goed scherm voor super gun?
Wel een leuk idee. Zat zelf ook te denken aan een supergun met een schermpje erin (handig als testbench). Gewoon een paar bestellen en proberen zeg ik 

-
- Active Level:
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Tue Dec 09, 2014 22:44, edited 1 time in total.
topic verplaatst
hier een link http://www.iinventgadgets.com/SUPERGUN.html
deze maakt ook superguns met kleine lcd schermen erin
deze maakt ook superguns met kleine lcd schermen erin

Heb er een besteld, als ie binnen is laat ik weten wat ik er van vind.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
-
- Active Level:
...
Nou, Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Het is een scherm dat eigenlijk bedoeld is voor een achteruitrijcamera. Je moet iig zelf een voedings adapter regelen.
Ik ging ervan uit dat ie max 12v kan hebben maar hij werkt ook perfect op een 9v die ik nog had liggen van een oude wifi-router.
Er zit zowiezo een zekering tussen.
Ik heb hem getest met mijn gamecube en het beeld was verbazingwekkend goed. Klein maar wel scherp en zonder vertraging zo op het eerste oog. Er zit geen geluidsspeaker in dus deed het geluid even via mijn tv.
Verder kunnen contrast/brightness/color aangepast worden en kan het scherm ook nog gespiegeld of ondersteboven weergeven. Ik zal nog wat foto's of een filmpje maken.
Ik vind het ook best als Cageman of iemand anders hem even wil lenen om wat verdere uitleg te geven over dingen die ik waarschijnlijk over het hoofd zie. Wel even zelf ophalen dan.
Persoonlijk vind ik het een erg grappig schermpje en het blijft ook leuk staan op het voetje. Gewoon een mini monitortje. De video aansluiting is zo'n gele plug, s-vhs heette dat geloof ik. Correct me if I'm wrong.
Ik ging ervan uit dat ie max 12v kan hebben maar hij werkt ook perfect op een 9v die ik nog had liggen van een oude wifi-router.
Er zit zowiezo een zekering tussen.
Ik heb hem getest met mijn gamecube en het beeld was verbazingwekkend goed. Klein maar wel scherp en zonder vertraging zo op het eerste oog. Er zit geen geluidsspeaker in dus deed het geluid even via mijn tv.
Verder kunnen contrast/brightness/color aangepast worden en kan het scherm ook nog gespiegeld of ondersteboven weergeven. Ik zal nog wat foto's of een filmpje maken.
Ik vind het ook best als Cageman of iemand anders hem even wil lenen om wat verdere uitleg te geven over dingen die ik waarschijnlijk over het hoofd zie. Wel even zelf ophalen dan.
Persoonlijk vind ik het een erg grappig schermpje en het blijft ook leuk staan op het voetje. Gewoon een mini monitortje. De video aansluiting is zo'n gele plug, s-vhs heette dat geloof ik. Correct me if I'm wrong.
Last edited by Ratson on Thu Jan 26, 2012 22:56, edited 1 time in total.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
-
- Active Level:
...
Bigbadthomazzz wrote:Vet! Thanks for the review mate! Als ik een supergun ga maken ga ik dat schermpje er denkik wel inknallen.
Maak eerst je cab nou eens af, jonguh.
-
- Active Level: