Even voorstellen topic / introduce yourself!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Jan 24, 2009 01:10

Welkom, veel plezier op het forum. Er komen regelmatig acties voorbij dat er cabs worden ingekocht, dus hou het goed in de gaten!
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Jan 24, 2009 09:59

Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?

greetz ratson
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
ckong

Post by ckong » Sat Jan 24, 2009 10:56

Welkom sokha, uit je verhaal kan ik opmaken dat je een indrukwekkende staat van dienst hebt, en ik denk dat je je hier bij Nozomi dan ook wel thuis zult voelen.

Ik weet dat er binnenkort, binnen een maand of 2, weer een grote cab inkoopactie wordt georganiseerd, waaronder ook New Astro's. Hou dit forum dus maar goed in de gaten.

Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.
xxstillaxx

Post by xxstillaxx » Sat Jan 24, 2009 12:18

Ratson wrote:Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?

149 euro advies verkoop.

pooyan wrote:Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.

Heb op het moment geen gameroom omdat ik in dit huurhuis geen extra kamer heb voor 1. Maar ben wel van plan samen met vrouwtje binnenkort voor een koophuis te gaan en dan gaat er zeker weten een gameroom komen.
Mijn consoles op dit moment:
- PS3
- X360
- Xbox
- Wii
- Dreamcast
- 3x PS2
- 3x SNES
- NES
- GameCube
- NEOGEO AES
- Houten Masterplay NEOGEO 2-slot cab

Pics zal ik binnenkort wel ff posten.
almighty

Post by almighty » Sat Jan 24, 2009 12:32

xxstillaxx wrote:
Ratson wrote:Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?

149 euro advies verkoop.

pooyan wrote:Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.

Heb op het moment geen gameroom omdat ik in dit huurhuis geen extra kamer heb voor 1. Maar ben wel van plan samen met vrouwtje binnenkort voor een koophuis te gaan en dan gaat er zeker weten een gameroom komen.
Mijn consoles op dit moment:
- PS3
- X360
- Xbox
- Wii
- Dreamcast
- 3x PS2
- 3x SNES
- NES
- GameCube
- NEOGEO AES
- Houten Masterplay NEOGEO 2-slot cab

Pics zal ik binnenkort wel ff posten.

nice ben benieuwd!
SD5k

Post by SD5k » Thu Feb 19, 2009 14:23

Ik ben Sander, 24jr, woonachtig in Vlissingen.

Op het moment heb ik geen echte arcade gear (op een paar console arcade sticks na misschien), maar ben me hierop aan het oriënteren, met name een Astro, Blast of Egret trekt me heel erg om thuis in de woonkamer te hebben. Dat laatste is dan ook vooral de rede dat ik hier terecht ben gekomen. :)

Qua arcadegames genieten fighters (SF4, HD, 3S, KOF) mijn voorkeur, maar ik speel zo nu en dan ook graag een shmup (DoDonPachi en Ikaruga zijn momenteel mijn favorieten).
goatboy

Post by goatboy » Thu Feb 19, 2009 15:06

Had vorig jaar net m'n eerste cab besteld, Heb er nu 3. :) Welkom man!
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 22, 2009 13:52

Hallo, mijn naam is Marc 38 jaar en videogame addict, vooral de nes heeft mijn interesse en heb al een redelijke verzameling.
Ik twijfel al een tijdje om een cab te kopen en ga er nu dan voor. (egret 2).
Ik heb nog een wandje in mijn kamer "over" waar er een stuk of 5 naast elkaar kunnen staan dus de egret 2 word mijn eerste van de 5.
Hoop nog veel te kunnen leren via dit forum en ik zal regelmatig checken om bij te blijven.
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 22, 2009 13:55

Welkom, Een E2 is een goed begin! En welke pcb staat als eerste op je lijst?
almighty

Post by almighty » Sun Mar 22, 2009 15:26

Redneck wrote:Hallo, mijn naam is Marc 38 jaar en videogame addict, vooral de nes heeft mijn interesse en heb al een redelijke verzameling.
Ik twijfel al een tijdje om een cab te kopen en ga er nu dan voor. (egret 2).
Ik heb nog een wandje in mijn kamer "over" waar er een stuk of 5 naast elkaar kunnen staan dus de egret 2 word mijn eerste van de 5.
Hoop nog veel te kunnen leren via dit forum en ik zal regelmatig checken om bij te blijven.

Welkom Marc,

Nog een NES liefhebber hoewel dat mijn kleintste collectie is aangezien deze games altijd moeilijk zijn te scoren in zeer goede staat.
Veels lees/post plezier hier op Nozomi :)
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 22, 2009 17:16

goatboy wrote:Welkom, Een E2 is een goed begin! En welke pcb staat als eerste op je lijst?

Bedankt, welke pcb maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, speel meestal alles wel uit en m'n kinderen wil ik ook graag spellen zien uitspelen.
beat em ups en shoot em ups hebben wel mijn voorkeur.

Ik zag een Belgische webwinkel die verkoopt pcb's voor 30 euro, is dat een nette prijs?
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 22, 2009 17:30

Redneck wrote:Ik zag een Belgische webwinkel die verkoopt pcb's voor 30 euro, is dat een nette prijs?

Een belgische webwinkel zei je? Prijs hangt altijd erg van de game af. Kijk eerst maar even welke game je uberhaupt wilt aanschaffen daarna gewoon vergelijken. Misschien is een multi-pcb een goede optie? Kun je op dit forum wel wat meer info over vinden. De meeste beginnen hier mee en kijken dan verder.
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Tue May 05, 2009 18:15

Hallo arcade liefhebbers :)

Ik ben harstikke dol op Astro City cabinet of soortgelijke kasten , ben nu helemaal verliefd op deze kasten.

Daarom ben ik meteen lid geworden van deze forum, het ziet hier wel prachtig uit en professioneel is het ook.

Ik ben een geboren gamer :P om arcade gamer precies te zijn.

Mijn naam is Robert en ben 27 jaar oud.
Hopelijk ga ik hier een mooie tijd beleven.

Greetz
Robert aka SmokinJokerZz
goatboy

Post by goatboy » Tue May 05, 2009 18:30

Welkom Robert! Candy's kunnen wel verslavend zijn ja. (alleen al om aan te schaffen) :D Have phun!
almighty

Post by almighty » Tue May 05, 2009 19:38

Welkom man 8) , het forum stroomt lekker binnen met nieuwe members.
ckong

Post by ckong » Tue May 05, 2009 20:10

Robert, welkom man. Hum, een geboren arcade gamer, vertel daar eens wat meer over. Ben benieuwd naar je voorkeuren en zo.

By the way, Een Astro is inderdaad een mooie cab. Tot een jaar geleden had ik zelf eigenlijk helemaal niets met candy cabs, maar dat is nu wel even anders, mede of eigenlijk vooral dankzij dit forum en de forumleden hier.

Ik garandeer je hier veel plezier.
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Tue May 05, 2009 23:32

pooyan wrote:Robert, welkom man. Hum, een geboren arcade gamer, vertel daar eens wat meer over. Ben benieuwd naar je voorkeuren en zo.

By the way, Een Astro is inderdaad een mooie cab. Tot een jaar geleden had ik zelf eigenlijk helemaal niets met candy cabs, maar dat is nu wel even anders, mede of eigenlijk vooral dankzij dit forum en de forumleden hier.

Ik garandeer je hier veel plezier.

Bedankt man voor het verwelkomen :)

Toen ik klein was, was ik meestal altijd in de arcade hal te vinden.
Bubble Bobble, Robocop, Final Fight, SF2, 1941 en DOUBLE DRAGON :) had ik vaak ermee gespeeld, zeker met mijn oude broer.

Zeker toen in deze tijd was de gfx van arcade ver vooruit dan Nintendo en Sega Master Sytem.
Toen hadden we nog geen NVIDIA GeForce GT8800 :P

Mijn eerste liefde was eigenlijk meer voor de arcade, ik houd van snelle actie en heel veel special effects, ik vond Geometry Wars 1 + 2 zeer leuk.

Ik houd meer van vertical shooters en fighting games, daar weet goatboy wel van.

Er zijn niet zoveel leuke arcade games te vinden op XBOX360 / PS3.
Al kijk ik wel uit naar de nieuwe XBLA game (TMNT IN TIME).

Ik schaf de candy cab (this cab looks like a mint :) ) niet alleen voor het bezit maar ook voor de arcade feeling.

Ik denk dat ik hier wel op de juiste forum zit waar ik al jaren op zoek ben naar de arcade kast, ik had nog nooit eerder van astro / candy cab gehoord.

Toen ik vorige week voor het eerst een candy cab zag op het internet, wou ik hem al gelijk hebben, zo mooi is deze kast !

Tsjeez, ik moet aan de vrouw :P latuuur het wordt nu een beetje laat voor mij :)

Mijn favo games :
Ikaruga
Raiden IV
Pro Gear
Marvel Heroes vs Capcom 2
Street Fighter 3 en 4 (behalve SF The Movie)
Killer Instinct
Turtles in Time
Dead Or Alive 2 (ultimate) en DOA 4
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Wed May 06, 2009 06:40

Robert welkom !

Leuk, 27 en herinneringen aan Double Dragon. Kan me nopg goed herinneren dat ie bij ons in de arcadehal kwam en dat ik hem na 3 credits 1 cc-de.
Das de enige game waar ik zo doorheen wandel.
Geen goede arcade games op de 360. Misschien geen classics maar wie heeft die nodig op de 360 wanneer er mame is.
Toss die Euro 360 haal een 360 ntsc-j en met een beetje zoeken vind je wel wat arcade shmups en SF IV niet te vergeten (ook op ps3, maar die raak ik nog niet aan met een stok).

Welke candy zag je die je zo mooi vond ?

Mensen die je van deze hobby vertelt zeggen al heel snel: ah, je bent een gamer !
Nope, gewoon gestoord, arcade otaku zit dichter in de buurt. Haat het woord gamer ............. brrrr.

Arcade lifestyle zou Bruno zeggen. http://www.dragonslairfans.com/

Succes met het vinden van de 1ste cab, maak gelijk ruimte voor een 2de (extragratis forum member tip) Je treft het want er komt weer een hele bult cabs naar 0031.
Team 15 kHz
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Wed May 06, 2009 12:01

ElPancho wrote:Robert welkom !
Welke candy zag je die je zo mooi vond ?

Succes met het vinden van de 1ste cab, maak gelijk ruimte voor een 2de (extragratis forum member tip) Je treft het want er komt weer een hele bult cabs naar 0031.

Ik vind de cabinet "Taito Egret 3" wel erg goed uitzag.
Ik heb eigenlijk wel genoeg ruimte bij mijn pc kamer kan er 2 of 3 cabs bij komen staan.
Maku-san

Post by Maku-san » Mon Jun 15, 2009 22:46

Hallo ik heet marc anthony en ben 24 jaar oud. Ik woon al 4 jaar in NL. Ik kom oorspronkelijk uit curacao. Daar woonde ik bijna heel mn leven. Vorige jaar maart begonnen met het verzamelen van computer spelletjes. Tot nu toe concentreer ik me niet specifiek op een systeem maar ik denk dat het later wel komt. Consoles in mijn bezit :
Ds Lite
psp (1e generatie)
Xbox 360
Wii (amerikaans)
ps2 slim (amerikaans)
PSone(amerikaans)
Gamecube resident evil 4 edition (Pal izgs met doos)
Snes(pal met doos)
Saturn(japanese)
N64(amerikaans)
2 Dreamcasts een splinternieuw in doos en een gebruikt ook met doos(amerikaans)

Ik heb ook aardig wat spellen voor deze consoles. Ik ben ook fan van arcade spellen maar omdat ik een arme student ben (en ook niet de ruimte) heb ik nog geen cab in mijn bezit. Maar ik denk wanneer ik mijn eigen huis heb en een vaste baan zeker eentje ga kopen.Voorlopig dus alleen maar concentreren op consoles dus. Ik probeer mijn verzameling maandelijks te vergroten met een of twee spellen of als mijn budget het toelaat meer.(dure hobby hehe).
Ik ben van plan om in de toekomst een neo geo aes en een neogeo cd te gaan kopen. De spellen van neo geo vind ik echt zoo vet.
Ik ben lid van deze forum geworden omdat hier zoveel goeie dingen te koop zijn die je niet op mp of dergelijke kan vinden. En ik vind het leuk om foto`s te zien van de collectie van iemand(inspirerend).

Hier is een lijst van de spellen die ik tot nu toe heb, ik probeer alles in nette originele staat (met doos) te kopen. :
http://club.ign.com/b/list/custom?&lid= ... gystyle187

Ik hoop een leuke tijd te hebben op deze forum en ik hoop ook dat ik een paar goeie deals kan krijgen. hehe :D
ckong

Post by ckong » Mon Jun 15, 2009 22:49

Welkom Maku-san, veel plezier op dit forum. Heb je nog een voorleifde voor een bepaalde game genre, fighters bijvoorbeeld, of shooters?
Maku-san

Post by Maku-san » Mon Jun 15, 2009 23:03

Dankje... ja Ik heb wel een voorliefde voor een bepaalde game genre. Ik hou van horror games en rpg`s. En omdat ik nu ook meer in de diepte ben van gaming ook SHMUPS. Ik heb helaas nog niet zoveel shmups (alleen rtype snes en darius gaiden sat-jp). Enne oja van rail shooters wordt ik ook gek van (denk aan area 51,virtua cop, house of dead, time crisis etc) :D

Oja vergeten te zeggen dat ik binnenkort ook een ps3 ga halen. Sony fanboy for life hehe
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Jun 16, 2009 10:53

Welkom, Maku-san!

Weer iemand erbij die zuinig is op zijn spullen :-) Alles in nette staat; hou ik ook van.

Wat voor RPGs vind je het leukst? De 'old-school' variant á la Zelda op de SNES, of meer het Final Fantasy geweld?
Drifter
Active Level:
Active Level:

Post by Drifter » Tue Jun 16, 2009 11:12

Welkom op het forum Marc Anthony. Impressive list!
Maku-san

Post by Maku-san » Wed Jun 17, 2009 08:21

Thnx... :lol: Ik hou meer van turn based rpg`s a la final fantasy/parasite eve

maar het is wel moeilijk om te kiezen tussen zelda en final fantasy hoor :shock:
Post Reply