Mijn interesse is erg breed, van Atari 2600 en CBM 64 (ik maak nog regelmatig game compilaties op oude floppies. Dit doe ik dmv een speciale kabel en een Win'98 laptop waarop een CBM discdrive is aangesloten. Op die manier kan ik games op oude floppies branden en op mijn CBM 64 spelen) tot XBOX 360. Daarnaast vind ik het erg leuk om aan consoles te knutselen.
Ik heb ook drie arcade kasten: een zelfgemaakte Mame kast (met PC en PC monitor, zie foto), een oude, lelijke NeoGeo Arcade kast met 19" arcade monitor waar een 60 in 1 PCB in draait (voor deze kast heb ik al mooi retro artwork in huis en ik ga die kast helemaal retro pimpen) en uiteraard de onvolprezen New Astro City, waarop ik naast arcade PCB's en MVS Games (heb een paar dagen geleden mijn eerste MVS games gekocht) ook een (tweede) Mame PC heb aangesloten en wat consoles (DC, Saturn, PSX en PS2).

Een aantal forumleden heeft me, door de prachtige aankopen die ik op dit forum zie, aangestoken om meer origineel en mint materiaal te gaan verzamelen en ik wil me vooral gaan richten op SHMUP's. Ik zal (voorlopig) geen aankopen doen van posters, poppen en wat al meer. Ik ben namelijk ook praktisch ingesteld, dat wil zeggen dat wat ik koop, dat wil ik ook gebruiken. En ik heb bovendien geen ruimte om allerlei dingen te etaleren (dat is de echte reden

Ik kan helaas geen foto plaatsen van mijn gameroom want die heb ik (nog) niet. Mijn hele verzameling ligt kriskras door het huis, maar als onze verbouwing ooit helemaal klaar is ga ik zeker een gameroom inrichten. Wellicht dat er dan ook posters en dergelijke komen.
Nou, dit was een introductie en ik zal in volgende posts wat interessantere dingen laten zien c.q. vertellen.
Tot slot een link naar iets dat voor mij echt het retro walhalla is. Geloof het of niet, maar dit is 'gewoon' door een particulier persoon verzameld en gebouwd. Werkelijk prachtig: http://gizmodo.com/352147/retro-arcade-gaming-fan-heaven-is-worth-infinite-quarters/