Nieuwe layout/functies Nozomi

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Rano
Active Level:
Active Level:

Nieuwe layout/functies Nozomi

Post by Rano » Fri Dec 07, 2007 17:48

Zoals jullie weten heeft het forum van Nozomi wat problemen met cookies. Soms lukt het niet om in te loggen. Of ben je ingelogd en moet je opnieuw inloggen. Daarnaast heeft het forum last van register-spiders. We hebben 5000+ gebruikers, waarvan 300 echte mensen ofzo. Persoonlijk vind ik dat de layout wel een opfrisbeurt kan gebruiken.

Ik wil graag het nieuwe phpBB 3 gebruiken voor het nieuwe forum. Deze vernieuwde versie heeft een hoop nieuwe functies. Maar goed, deze nieuwe versie bevindt zich nog in een beta stadium. Rond januari 2008 wordt de uiteindelijke versie verwacht.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie graag anders willen zien aan het forum van Nozomi. Zouden jullie hieronder een lijstje willen neerzetten? Van kleur tot stijl, van functies tot forumindeling.

Ik heb dit topic maar even in het gameforum gezet, aangezien daar de meeste bezoekers komen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Dec 08, 2007 03:43

Indeling zal gewoon hetzelfde blijven.
Oude posts moeten (uiteraard) gewoon blijven staan.
Ik vind een zwarte achtergrond met witte letters persoonlijk het prettigst om mee te werken.
Het is inderdaad vervelend met dat inloggen, dat zou mooi zijn als het veranderd zou kunnen worden.

Is het mogelijk om bijv. drie banners in te laden en die random te laten afspelen?
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Dec 08, 2007 17:03

idd;

1. cookies (elke inloggen is irri)
2. 3 banners zoals ken aangeeft
3. huidige layout plus kleuren handhaven. Ik vind het overzichtelijk, chique en bij het doel van de site passen
4. zuiveren van oude topics die niet meer relevant zijn
almighty

Post by almighty » Sat Dec 08, 2007 17:09

Eigelijk bijna niks meer aan toe te voegen :wink:
Hoewel er van mij wel iets meer kleur in mag.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sun Dec 09, 2007 20:27

Ik kan het zo doen dat elk forum een eigen icoontje krijgt. Maar ook een eigen header. In games een andere header dan in old skool :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Dec 10, 2007 08:20

Icoontjes zijn misschien wat druk.
Andere banner per forum misschien ook?

Als ik bij ieder subforum een andere banner zie op fora dan heeft het gelijk geen gezicht meer.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Dec 10, 2007 09:06

Dat inloggen ja. Super dat dat wordt opgepakt. Verder vindt ik het top zo. Goed forum!
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Tue Dec 11, 2007 00:16

Oh Roy, kan je niet voor mij en Ken zo een dingetje maken, waar ik alleen maar foto's hoef te uploaden, dat het programma dan alles automatisch een thumb en een enlargement maakt?

Liefst ook zo dat ik subcategorieen kan maken enzo...en ook in stijl van de frontpage of course...
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Post Reply