Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

Post by ZiEk » Thu Oct 11, 2007 11:59

Laatste die ik zag gaan ging weg voor 160 eurie en nu zie ik dit in Frankrijk
http://cgi.ebay.nl/CASTEVANIA-VAMPIRESK ... otohosting

500 op het moment is echt te sick, de seal in niet een mint.

MOet hem wel een keertje hebben maar niet voor dat soort prijzen, 100 euro voor een snes game is gewoon eng.
Image
almighty

Post by almighty » Thu Oct 11, 2007 13:12

Voor een goede mint versie moet je toch gauw rekenen op een kleine 100 euro.(zelf had ik hem volgens mij rond de 60 euro excl. shipping)
Maar ik zal nooit zoveel betalen voor een sealed versie, bedoel de game wil je toch graag spelen en verliest meteen z'n waarde.
Kan wel inkomen dat sommige hem puur voor de verzameling willen hebben en al een mint versie hebben liggen, maar ieder zo z'n ding :wink:
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Oct 11, 2007 15:02

Ja, sealed is echt iets voor cd's en dat soort media. cartrdiges werken gewoon altijd tenzij een batterij gaat lekken of als hij een harde schok heeft gehad. Als ik een blu ray of een oude ps2 game zou kopen, wil ik wel liever gesealed ja. Die vampire kiss. een pal game? vage shit.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Oct 11, 2007 16:34

Ik heb die game ook pal staan, later nog de jp versie op de kop getikt. Maar ik heb zeker niet meer dan 30E voor de pal versie betaald. Vaag dat die game pal ineens zoveel waard is. Ok ik wist dat de pal versie schaarser is dan de jap versie maar 100E, damn son!
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Thu Oct 11, 2007 19:42

Jah deze pal van draculaxx is zeker duurder dan de jap tegenwoordig vooral op de bay verder heb ik hem ook nergens gezien.
Image
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Oct 12, 2007 10:28

ik heb nog een gesealde engelse terranigma pal, 2e hands gaat ie al voor 150. En een gesealde usa contra 3 first print. any takers? Ik ruil tegen high end neo geo aes titels.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Fri Oct 12, 2007 21:49

lol

terranigma zeker duits ? :P

en contra usa gesealed lol zo rare is dat niet.
en wat is high end Garou en de slugs.

Vind ook dat spelen gespeeld moeten worden, dus open die shizlle :P

heb hier ook wel 3 gesealede games gellukkig niet games die ik wil spelen.
Fzero, arkanoid en mickeys quest. verwacht er ook geen groot geld voor.

Hoe staat het met je AES collectie Dreamer ??? ik heb er nu 15 en meeste zijn wel cheap.
Image
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat Oct 13, 2007 15:30

Als je 500 e voor een Snes game gaat lappen ben je echt een zielig mannetje. En trouwens ook als je gesealde games in huis haalt. Wat wil je ermee in godsnaam? Het heet niet voor niks een game, ernaar kijken wordt je weinig wijzer van.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Oct 14, 2007 10:27

ZiEk wrote:lol

Hoe staat het met je AES collectie Dreamer ??? ik heb er nu 15 en meeste zijn wel cheap.

Zoals je hebt kunnen LEZEN is terranigma ENGELS. waarschijnlijk de laatste die geseald is, voor minder dan 500 gaat ie niet weg. Een gesealde contra 3 is zeer zeldzaam, de laatste 2 jaar is er geen ENKELE op ebay geweest. marktwaarde is ongeveer 400 euro.

Ik verwacht ook niet van iemand zoals jij dat je dit weet, maar om op zon kinderachtige manier dingen te blaten die niet waar zijn is wel errug dom vindje niet?

High end aes titels zijn niet de slugs of garou either.

Met mn aes collectie gaat het prima. Je zou beter kunnen vragen hoe het met mijn SFC collectie gaat, een boel ZEER zeldzame ( en dure) op de kop getikt laatst. 200 of 250 euro voor 1 SFC game? MADNESS!!! ma niet voor mij ;)
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Oct 14, 2007 10:30

ruderudie wrote:Als je 500 e voor een Snes game gaat lappen ben je echt een zielig mannetje. En trouwens ook als je gesealde games in huis haalt. Wat wil je ermee in godsnaam? Het heet niet voor niks een game, ernaar kijken wordt je weinig wijzer van.

collectors smullen hier van. Deed ik ook ooit, maar heb alle gesealde games verkocht voor een flinke prijs. Behalve die 2 snes games niet.
ImageImage
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Oct 14, 2007 11:00

Weet je wat zielige mannetjes zijn? Mannetjes die anderen veroordelen zonder reden. Laat iemand een gesealde snes game kopen veel voor geld zonder die persoon zielig te noemen, dat moet iedereen toch zelf weten. Als je dat trouwens vind dan zit je misschien wel op het verkeerde forum en hoor je op mainstream fora thuis zoals die PU shit. Als jij niet kan voelen waarom iemand veel geld uitgeeft voor zijn hobby, in dit geval games, dan ligt dat aan jou en niet aan het 'zielige mannetje'.
almighty

Post by almighty » Sun Oct 14, 2007 12:03

Zielig zijn ze zeker niet, maar om nu zoveel geld neer te leggen voor een game gaat bij mij ook zeker te ver.
Maar ieder zo z'n ding toch :wink:
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sun Oct 14, 2007 14:39

Wat is de waarde van het bezitten van een gesealde game? Als je nu een zeldzaam kunststuk hebt oid ok, maar de attractieve uiterlijke waarde van een game is echt 0, dus daarom vind ik het, en dat is dus een mening, weggegooid geld. Je zet het in de kast, deurtje dicht en dan....?
Net als mensen die +$1000 uitgeven aan metal slug op de AES, om het vervolgens niet te durven spelen omdat er dan insertion marks op de game komen. Wat moet je er dan mee?
Dat ik dit vind wil niet zeggen dat ik hier niet thuis hoor, het is immers een (retro) gamersforum, geen collectorsforum. Maar ik weet zeker dat er velen met mij zijn die vinden dat games zijn om gespeeld te worden.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Oct 14, 2007 15:26

ruderudie wrote:Wat is de waarde van het bezitten van een gesealde game? Als je nu een zeldzaam kunststuk hebt oid ok, maar de attractieve uiterlijke waarde van een game is echt 0, dus daarom vind ik het, en dat is dus een mening, weggegooid geld. Je zet het in de kast, deurtje dicht en dan....?
Net als mensen die +$1000 uitgeven aan metal slug op de AES, om het vervolgens niet te durven spelen omdat er dan insertion marks op de game komen. Wat moet je er dan mee?
Dat ik dit vind wil niet zeggen dat ik hier niet thuis hoor, het is immers een (retro) gamersforum, geen collectorsforum. Maar ik weet zeker dat er velen met mij zijn die vinden dat games zijn om gespeeld te worden.

er zullen ook velen zijn die je op de hooivork zullen nemen.
ImageImage
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Oct 14, 2007 15:44

Ik heb iets van 10 gesealde games in m'n collectie. Soms maak ik nog gesealde games wel open, soms niet. Under Defeat laat ik gewoon gesealed, omdat het wat mij betreft een vrij speciale release is geweest.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun Oct 14, 2007 19:38

Ben oud genoeg om kinderachtig te zijn.

anyways die prijzen komen ook uit de lucht vallen, het is pas laatste tijd dat het allemaal zo hoog word mischien door die virtual console ofzow.

anyways je geeft ook echt geen antwoord, ik was best benieuwed hoe het ging met je aes collectie nu dat je er mee bezig bent.

en high end beantwoord je ook niet echt, laat mij maar lekker dom voelen, slugs zijn al gauw 300 400 dus je contra zogenaamd. denk dat high end 100 is voor je dus usa euro ninja masters en dat soort zooi

Hou meer van de japanse letterjes op de games gellukig zijn die aes games ook cheaper.

anyways weer leuk om je replys te zien dreamer.

meeste wat ik betaald heb tot nu toe is 115 eurie voor een last blade 2 en vond het wel waard, maar voor snes kan ik die stap nog echt niet maken, voor samurai spirits 4, 5 en 5 special begint het wel te jeuken.

DreamerNL wrote:
ZiEk wrote:lol

Zoals je hebt kunnen LEZEN is terranigma ENGELS. waarschijnlijk de laatste die geseald is, voor minder dan 500 gaat ie niet weg. Een gesealde contra 3 is zeer zeldzaam, de laatste 2 jaar is er geen ENKELE op ebay geweest. marktwaarde is ongeveer 400 euro.

Ik verwacht ook niet van iemand zoals jij dat je dit weet, maar om op zon kinderachtige manier dingen te blaten die niet waar zijn is wel errug dom vindje niet?

High end aes titels zijn niet de slugs of garou either.

Met mn aes collectie gaat het prima. Je zou beter kunnen vragen hoe het met mijn SFC collectie gaat, een boel ZEER zeldzame ( en dure) op de kop getikt laatst. 200 of 250 euro voor 1 SFC game? MADNESS!!! ma niet voor mij ;)
Image
almighty

Post by almighty » Sun Oct 14, 2007 20:17

ruderudie wrote:Wat is de waarde van het bezitten van een gesealde game? Als je nu een zeldzaam kunststuk hebt oid ok, maar de attractieve uiterlijke waarde van een game is echt 0, dus daarom vind ik het, en dat is dus een mening, weggegooid geld. Je zet het in de kast, deurtje dicht en dan....?

Ik sluit me dan ook grotendeels aan bij jou mening, ook ik zal nooit veel geld neertellen voor een game die geseald is want koop hem namelijk wel om hem te kunnen spelen.
Soms zijn de prijzen echt belachelijk hoog en vraag me dan ook soms wel eens af waar deze prijzen op gebaseerd zijn :?:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Oct 14, 2007 20:24

Feit blijft dat je niet iemand zielig hoeft te noemen als die wel besluit veel geld neer te tellen voor een gesealde game. Laat iemand in zijn waarde ffs! Je mening is niks mis mee, die mag iedereen hebben maar om neerbuigend te doen tegen een ander vind ik echt onnodig.

Ik heb zelf ook geen gesealde games want ik deel wel je mening dat je games moet spelen. Echter snap ik wel waarom iemand zoiets koopt. Ik kocht gisteren zelf ook metal slug 2 op aes terwijl ik de superieure metal slug x aes reeds in de kast heb staan.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun Oct 14, 2007 21:41

jah ieder zijn ding, mischien zijn er ook gasten met een fetish om vet duur gesealde games te kopen voor belachelijke prijzen en dan te openen en weggoeien.

X is supperrior maar niet helemaal hetzelfde ik heb nu last blade 1 en 2, twee is zeker meer uitgebreid en lijkt ook op 1, maar 1 heeft ook dingen dat 2 niet heeft wat het ook gewoon cool maakt. Kleine verschillen kunnen best veel uitmaken bij games.

Ik koop ze om te spelen en te hebben in collectie.
Image
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Oct 15, 2007 10:15

Een metal slug 2 kopen naast x is vrij normaal vind ik, de game is iets anders en als je de serie compleet wilt hebben hoort 2 er gewoon bij natuurlijk. Het is jammer dat je er op de AES dan toch nog 300 euro voor neer legt maar dergelijke verzamelneigingen vind ik ook nog prima te doen, zolang je maar lol hebt van je aankoop en dus speelt.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Oct 16, 2007 11:55

En als je nou gewoon games verzamelt?
almighty

Post by almighty » Tue Oct 16, 2007 14:18

Rano wrote:En als je nou gewoon games verzamelt?

Dan heb je een dure hobby :P
Als ik puur naar mijzelf kijk dan is de verzameldrang een stuk minder aangezien ik 40% geeneens speel.Zit er haast over te denken m'n pc engine colletie een shop te geven :lol: ,maar iets diep in me zegt dat ik hier spijt van ga krijgen... :roll:
Dus ga dan meestal in een hoekje zitten en wacht dan dat het over is.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Tue Oct 16, 2007 21:28

jah lijkt m ook ik heb ook genoeg games liggen die al een tijd niet gespeeld zijn.

Vind het wel leuk als nieuw spul binnen is ff te spelen, vaak ook gewoon proberen uitespelen en dan een mooi plekkie voor vinden.

verkopen heb ik lang geleden gedaan vet spijt van daarom koop ik die games ook nu en extra dingetjes die ik nooit gespeeld heb en wel cool vind.
Image
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Wed Oct 17, 2007 02:10

het algemene spreekwoord is toch...

wat de gek ervoor wilt betalen?

:)

Maar als iemand dat wilt doen, dan zeker. Iedereen heeft wel iets waar zij veel geld voor willen geven, terwijl de andere hun voor gek verklaren.

Zo zij het.

Duurste aankopen van mij is toch eigenlijk wel uhm........eigenlijk niks....
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Wed Oct 17, 2007 22:33

EUR 805,00

uiteeindelijke bedprijs, echt sick.
Image
Post Reply